Ik vraag me al een hele tijd af wat een gemiddeld bedrijf voor een website wil geven. We willen in de toekomst meer bedrijven aanspreken of ze ook belang hebben bij een website.
Omdat hier allemaal ondernemers aanwezig zijn zou ik wel eens willen weten wat jullie maximaal voor een website willen betalen voor uw bedrijf. En wat jullie denken wat een gemiddeld bedrijf ervoor wil geven? Ook als ze geen weinig ervaring hebben met Internet?
Ik zat zelf aan een gemiddelde prijs van € 1500,00 te denken.
Ik hoor het wel.
Met vriendelijke groet,
René Scholten
www.web2host.nl - Kies voor kwaliteit & bereikbaarheid.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sorlega
sorlega
Beste ondernemers,
Ik vraag me al een hele tijd af wat een gemiddeld bedrijf voor een website wil geven. We willen in de toekomst meer bedrijven aanspreken of ze ook belang hebben bij een website.
Omdat hier allemaal ondernemers aanwezig zijn zou ik wel eens willen weten wat jullie maximaal voor een website willen betalen voor uw bedrijf. En wat jullie denken wat een gemiddeld bedrijf ervoor wil geven? Ook als ze geen weinig ervaring hebben met Internet?
Ik zat zelf aan een gemiddelde prijs van € 1500,00 te denken.
Ik hoor het wel.
Met vriendelijke groet,
René Scholten
www.web2host.nl - Kies voor kwaliteit & bereikbaarheid.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4262-webdesign/Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag