Dit is mijn eerste posting hier, 's kijken of alles goed gaat :)
Ik heb de volgende vraag... Ik heb "enige" tijd gesleuteld aan een software applicatie. Nu de applicatie voltooid is en geschikt voor verkoop (in de vorm van licenties), zou ik hier een BV voor willen oprichten. Helaas heb ik niet het benodigde kapitaal om een BV vol te storten.
Mijn vraag is of ik de eigendomsrechten van de software (die nu bij mij als natuurlijk persoon liggen en een zekere waarde vertegenwoordigen) kan gebruiken in plaats van de gebruikelijke 18.000 euro?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dev
Dev
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste posting hier, 's kijken of alles goed gaat :)
Ik heb de volgende vraag... Ik heb "enige" tijd gesleuteld aan een software applicatie. Nu de applicatie voltooid is en geschikt voor verkoop (in de vorm van licenties), zou ik hier een BV voor willen oprichten. Helaas heb ik niet het benodigde kapitaal om een BV vol te storten.
Mijn vraag is of ik de eigendomsrechten van de software (die nu bij mij als natuurlijk persoon liggen en een zekere waarde vertegenwoordigen) kan gebruiken in plaats van de gebruikelijke 18.000 euro?
Thx alvast voor wie een antwoord heeft :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4263-inbreng-eigendomsrechten-in-nieuwe-bv/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag