Onderzoekje: Jullie Startpagina's

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 pagina's die automatisch opstarten als m'n Maxthon browser automatisch opstart als ik mijn PC aanzet:

 

Nu.nl

De statistieken pagina van LeaseTrader

LeaseTrader home

LeaseTrader beheer

 

:D ...tsja...daarom is dit een ondernemersforum...niets gaat 'normaal'.

 

Kan ik NU.nl en je eigen pagina zien als startpagina? Ik neem aan dat je de andere sites open heb staan om non-stop de info ervan te kunnen raadplegen of beheer uit te kunnen voeren. Je gebruikt die browsers niet om verder te surfen neem ik aan.

Link naar reactie

had je hier niet beter een poll van kunnen maken Imigo? Google, msn en eigen site komen volgens mij het meeste voor. Wel aardig om echt eens te onderzoeken.

 

Nee, een poll heeft teveel beperkingen naar mijn idee. Zeker als ik alleen google.nl, nu.nl etc. als keuze optie had gegeven. Het was een optie om de sites onder te verdelen in categorieën, maar dan vind ik het nog te beperkt.

 

Ik turf de reacties nauwkeurig en vrij snel, dat zou het probleem niet mogen zijn. Het kost alleen een fractie extra tijd.

 

Uiteindelijk zou er een aardige betrouwbare lijst moeten komen te staan aan het begin van dit topic.

 

Ik vind de uitkomst tot nog toe trouwens wel verrassend. Ik had niet gedacht dat er mensen zijn zonder startpagina. Verder verwacht ik meer branchegerelateerde sites of sites met specifieke vakkennis.

 

Ook verwacht ik toch wel van een paar mensen dat ze higherlevel.nl als startpagina hebben ;). Nou ja, het is nog te vroeg om conclusies te trekken.

Link naar reactie

Kan ik NU.nl en je eigen pagina zien als startpagina? Ik neem aan dat je de andere sites open heb staan om non-stop de info ervan te kunnen raadplegen of beheer uit te kunnen voeren. Je gebruikt die browsers niet om verder te surfen neem ik aan.

 

Tja, wat is de echte startpagina? Heb ff gechecked en als ik op 'home' klik dan zit daar nu.nl onder, maar was me daar niet van bewust. Als ik binnen die 4 pagina's op een link buiten het domein klik dan opent zich een nieuw browservenster (tabblad) dus die 4 vensters blijven wel altijd de basis.

 

Verder, net als eerder genoemd de belangrijkste favorieten (en groepen) in de koppelingenbalk. HL zit onder de groep 'actueel'

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Mijn eigen intranet

Bevat de voornaamste business intelligence, zoals:

- projecten

- berichten (iedere morgen gelijk op de hoogte van de backup)

- notities

- taken

- boodschappenlijstje

- Directe toegang tot mijn favorieten (intern, extern, archief)

- agenda met dag/week/jaar overzicht en urenverantwoording

 

Wanneer ik mijn nieuwe server in gebruik neem komt er natuurlijk ook e-mail bij.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Een product van het bedrijf van één van de administrators (Kleverlaan):

 

laatstenieuws.nu

 

Interessant. Lijkt aardig op de gewenste portal die eerder werd beschreven.

 

Groeten, Nathan

 

Als iemand op- of aanmerkingen heeft over deze portal, dan horen wij dat graag. Tips voor uitbreidingen/aanpassingen zijn ook welkom natuurlijk.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

en laat er nu alsjeblieft niemand opstaan die een paar ton nodig heeft om de personificerbare startpagina groots in de markt te zetten en daar dan rijk van wil worden. Ik ben wél geïnteresseerd in de uitslagen van de poll.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

en laat er nu alsjeblieft niemand opstaan <...> om de personificerbare startpagina groots in de markt te zetten.

 

Ha VC! Daar heb ik al in 1999 met een paar programmeurs over gepraat. Toen was Startpagina nog neerlands meest populaire uh... startpagina. Nou is dat vast Google. We hadden al een werknaam: wrapware. De openingspagina als verpakking van een reeks te personaliseren (web)functies. Idee was bovendien om de browser als werkblad te gebruiken, dus ook veel gebruikte appplicaties toegankelijk maken (wrapplications), en rolgebonden wrappages als een kubusje op de desktop te plaatsen. Dus je kon kiezen uit een work-wrapper, een prive-wrapper of een hobby-wrapper. Meer gebruikers op een pc; meer kubusjes. Toen was er nog geen rss, maar nu zou dat toch niet zo ingewikkeld moeten zijn.

 

Maar ik had geen verstand van programmeren, en heb dat nog steeds niet. Alleen een beetje marketing. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik heb nog wel eens een applicatie gemaakt die m'n favorieten automatisch controleerde (op bestaan en of ze gewijzigd waren) en het aantal keer dat ze gebruikt werden gebruikt om te sorteren. Maar ja hobby project dat, na een upgrade, ergens in een hoekje van m'n harddisk ligt. Lijkt me naast RSS feeds wel een aardig item voor op m'n persoonlijk startpagina. (Voor zover niemand dit idee al als plugin voor Firefox heeft gemaakt natuurlijk ;D)

Link naar reactie

Hou deze gedachtes vast en op 1 januari 2005 zullen al jullie wensen in vervulling gaan!! :)

 

Wij hebben reeds enkele maanden een pilot draaien van onze persoonlijke portal genaamd Qport. Op 1 januari 2005 wordt de versie 1 hiervan gelanceerd waarbij alles wat jullie hier noemen (plus nog veel meer) is geintegreerd in een persoonlijke portal.

 

Voordelen?!

Alles in 1 overzichtelijke pagina, zelf bepalen wat je gebruikt, waar je het neerzet (links, rechts, boven, onder), en hoe het geheel eruit ziet (low bandwidth puur html, of breedband grafisch gelikt). En het beste: het kost je NIETS! met andere woorden, het is GRATIS!

 

Voel je je geroepen om mee te doen in onze testfase half december? Stuur dan een e-mail naar info@qport.nl en je krijgt half december je gebruikersnaam en wachtwoord van ons toegemailt.

Link naar reactie

En het beste: het kost je NIETS! met andere woorden, het is GRATIS!

 

ik ben benieuwd naar je business model: waar haal je je inkomsten uit? uit advertenties?

Onder andere ja :) De rest van het business model wil ik op dit moment nog niet zoveel over kwijt, maar na de lancering kunnen we daar hier wel verder over praten :)

Link naar reactie

 

Wat ik nooit gesnapt heb, is waarom ik geen persoonlijke startpagina kan maken. Ja ik kan bij Yahoo, Netscape en MSN mijn startpagina personaliseren, maar ik wil gewoon een eigen launchpage met mijn tien favoriete links, een paar push-connecties met het laatste nieuws, misschien mijn eigen agenda en adresboek, en desgewenst het weerbericht en een horoscoop. Elke keer als ik een techneut vraag waarom dat niet kan, zegt-ie dat het al lang bestaat. Maar een overtuigend voorbeeld ken ik niet. Jullie wel?

 

Heel simpel: maak je eigen website en stel die in als je startpagina

 

Op die manier kun je alles doen zoals je zelf wilt, inrichten zoals je zelf wilt, werken met kleuren, foto'e e.d.

 

Helemaal zoals je het zelf wilt, beter dan startpagina's aanpassen.

 

En als hij persoonlijk moet blijven kan het ook gratis zonder je overal aan te moeten melden of overal je site achter te moeten laten.

 

Als je niet weet hoe je een eigen site kunt maken kijk dan eens op websitemaken.be dat is een erg goede site met allerlei tutorials voor verschillende programma's.

 

Helder en duidelijk uitgelegd, in Jip en Janneke taal ;D

 

 

 

Tony

Helpende hand voor slachtoffers van aannemersfouten http://heso.nl

Helpend brein voor info over passief inkomen http://gelukkigmetgeld.nl

Helpend hart voor eye openers http://www.facebook.com/TonyVerheijFanpage

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.