Er ligt een aangifte bij de politie voor oplichting tegen mijn mede vennoot.
Ieder 50% aandelen.
Ik sta op de loonlijst door beide ondertekend.
Mijn medevennoot zou vanuit zijn andere bv de gehele boekhouding op zich nemen wat voor hem zij salaris vormde.
En de winst zou dan door 2 man worden gedeeld.
Vanaf het begin werd ik buiten de boekhouding gehouden.
Echter een bevriende advocaat rook onraad en wilde dat ik inzage kreeg in de boekhouding wat hij weigerde.
Ik heb hem toen op aanraden van deze advocaat uitlaten schrijven bij de KVK heb de bank ingelicht bankpas laten blokkeren
met de bank mijn bevindingen gedeeld..
en kon zo bij de bankgegevens..de schrik was groot zo goed als failliet..
Boekhouding een grote puinzooi..alles overgedragen naar een erkend accountant bureau..
Toen bleek uit slordigheid loonjournaals op zijn naam tussen de puinzooi te zitten..
Bleek meneer al vanaf aanvang onze bv zich een salaris te hebben toegekend..
Op geen enkele bankafschrift is dit terug te vinden...
Ook heeft hij zijn facturen binnen 4 maanden tijd van 1375 euro naar 2350 euro te hebben verhoogd..
Het blijkt nu dat deze boekhouder is veroordeeld voor oplichting van 200.000 euro en nog een aantal andere zaken.
Ik dacht dat hij met de beste bedoelingen mij wilde helpen maar was vanaf dag geen al met oplichten begonnen.
Ik heb met heel heel veel moeite van de belastingdienst de jaaropgaves gekregen,,mede dat de belastingdienst hem ook wil pakken voor oplichting hebben ze dit vrij gegeven.
De politie wil nu bewijzen..heb de jaaropgaves..bankafschriften van jaren waar nergens zijn slaris wordt vermeld..
Dit is echter niet genoeg,,,deze man moet toch veroordeeld kunnen worden met mij meerdere slachtoffers gemaakt..
Wie kan mij helpen volgens zeggen kun je niet en een salaris ontvangen en voor de zelfde werkzaamheden factureren????
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tararene
tararene
Hallo,
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Er ligt een aangifte bij de politie voor oplichting tegen mijn mede vennoot.
Ieder 50% aandelen.
Ik sta op de loonlijst door beide ondertekend.
Mijn medevennoot zou vanuit zijn andere bv de gehele boekhouding op zich nemen wat voor hem zij salaris vormde.
En de winst zou dan door 2 man worden gedeeld.
Vanaf het begin werd ik buiten de boekhouding gehouden.
Echter een bevriende advocaat rook onraad en wilde dat ik inzage kreeg in de boekhouding wat hij weigerde.
Ik heb hem toen op aanraden van deze advocaat uitlaten schrijven bij de KVK heb de bank ingelicht bankpas laten blokkeren
met de bank mijn bevindingen gedeeld..
en kon zo bij de bankgegevens..de schrik was groot zo goed als failliet..
Boekhouding een grote puinzooi..alles overgedragen naar een erkend accountant bureau..
Toen bleek uit slordigheid loonjournaals op zijn naam tussen de puinzooi te zitten..
Bleek meneer al vanaf aanvang onze bv zich een salaris te hebben toegekend..
Op geen enkele bankafschrift is dit terug te vinden...
Ook heeft hij zijn facturen binnen 4 maanden tijd van 1375 euro naar 2350 euro te hebben verhoogd..
Het blijkt nu dat deze boekhouder is veroordeeld voor oplichting van 200.000 euro en nog een aantal andere zaken.
Ik dacht dat hij met de beste bedoelingen mij wilde helpen maar was vanaf dag geen al met oplichten begonnen.
Ik heb met heel heel veel moeite van de belastingdienst de jaaropgaves gekregen,,mede dat de belastingdienst hem ook wil pakken voor oplichting hebben ze dit vrij gegeven.
De politie wil nu bewijzen..heb de jaaropgaves..bankafschriften van jaren waar nergens zijn slaris wordt vermeld..
Dit is echter niet genoeg,,,deze man moet toch veroordeeld kunnen worden met mij meerdere slachtoffers gemaakt..
Wie kan mij helpen volgens zeggen kun je niet en een salaris ontvangen en voor de zelfde werkzaamheden factureren????
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42669-opgelicht-door-medevenoot/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag