Verkoop/sales forum? (tips)

Aanbevolen berichten

Dit leek mij de beste plaats om mijn vraag te stellen.

 

Ik functioneer goed bij mijn baan maar er is iets waar ik niet bepaald in uitblink. Dit is de bijverkoop van een bepaald product, het gaat hier om een verzekering. De verkoop van deze verzekering gaat in de nabije toekomst steeds belangrijker worden voor het bedrijf vanwege de bijbehorende marge. Maar het lukt mij niet goed om hier goed mee te scoren. Aangezien dit forum zich specifiek richt op eigen bedrijven heb ik het idee dat mijn vraag hier niet hoort(alhoewel ik er in dit topic misschien verder over door kan praten?). Ik vroeg mij af of jullie bekend zijn met een forum over verkoop of iets waar ik wat uitgebreider terecht kan met deze vraag. Naast het feit dat het voor het bedrijf goed is als ik dit product meer verkoop is het voor mezelf ook goed omdat ik graag mijn verkoop skills sterker wil hebben omdat dit bij toekomstige banen vast en zeker van pas komt.

 

Bedankt alvast voor het lezen en eventueel reageren.

Link naar reactie
Dit leek mij de beste plaats om mijn vraag te stellen.

 

Beste CC, dit forum is niet bedoeld en niet geschikt voor werknemersvragen, ook niet in het Off topic board/stamtafel

Dit topic gaat daarom op slot.

 

Wellicht dat je je vragen kunt stellen op goeievraag.nl of daar kunt vragen of er salesfora zijn

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.