• 0

Tassen importeren uit Italie

Hallo,

 

Graag zou ik in contact komen met ondernemers die zelf (goedkope) tassen importeren vanuit Italië.

Ik heb heel internet afgestruind waar er groothandels zitten in italie waar je goedkope tassen kunt kopen. Ik heb namelijk nu ook begrepen dat dat veelal gebeurd in hallen en die bedrijven geen website hebben.

Dat is geen probleem omdat we bereid zijn om die hallen te bezoeken in Italie, maar dan moet je die wel kunnen vinden!

Ik merk dat veel ondernemers niet prijs willen geven waar ze zelf de tassen inkopen dus ik hoop via jullie verder te komen.

 

Volgende week vertrekken wij voor een week naar italie en het zou mooi zijn als ik dan ook wat groothandels zou kunnen bezoeken.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

hi fleurique,

 

je moet je afvragen of die goedkope 'italiaanse' tassen wel echt in italie gemaakt worden ..... ::)

je kan m.i. beter opzoek naar de bron...

 

groeten,

 

willem

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

 

Volgende week vertrekken wij voor een week naar italie en het zou mooi zijn als ik dan ook wat groothandels zou kunnen bezoeken.

 

 

heb je in Italie wat groothandels kunnen bezoeken?

Leidend groothandels- en inkoperbedrijvengids - netwerkadressen voor het zoeken en vergelijken van groothandels, leveranciers, importeurs en fabrikanten uit Nederland, Belgie en Europa. Met TradeBadge Leveranciersgoedkeuring. - www.itru.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi mensen,

 

Inmiddels terug uit Italië, maar geen bedrijven bezocht. Inmiddels wel stukken verder. Blijkt inderdaad dat de meeste (goedkope) tassen die in Italië aangeboden worden gemaakt worden in China. Mijn zwager handelt veel met China dus hem heb ik benaderd en op dit moment heb ik de eerste contacten middels hem en zijn compagnon in China gelegd met leveranciers. De aantallen zijn wat groter dan als je in Italië koopt maar zeer zeker te doen als groothandel zijnde. De prijzen daar in tegen zijn ook veel en veel aantrekkelijker, bijkomende kosten meegerekend. Tevens de mogelijkheid om ons eigen label aan te tassen te hangen wat ik ook zeer belangrijk vind.

We zijn nu bezig met een keuze te maken met welke leverancier we eerst zaken gaan doen en hopen dan ook, is ons doel om over 3 tot 4 weken de eerste order te kunnen versturen. En dan knallen met de verkoop..:-)

 

Gr. Patricia

Link naar reactie
  • 1
Blijkt inderdaad dat de meeste (goedkope) tassen die in Italië aangeboden worden gemaakt worden in China.

 

;D

 

..i told you ....

 

maar goed je hebt een leuk tripje naar italie gehad. een mooi land.

 

soms is het goed eerst met eigen ogen te zien, hoe het werkelijk werkt....

nou, nu op naar china. je kan zwagers hebben en hij contacten, maar je moet het allemaal zelf zien.

 

in italie vindt je (vaak een goede) een selectie van wat hier gemaakt wordt, het is vooral nu belangrijk er zelf bij te zijn.

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.