GO GO GO!!!

Aanbevolen berichten

Ben jij ook zo'n ondernemer die het onderste uit de kast wil? Die doorgaat tot het gaatje en daarvoor niet schuwt om grenzen te verleggen tot diep in de nacht? Sla jij ook wel eens een nachtje over om die super-belangrijke offerte klaar te krijgen en zeker te weten dat je alles wel goed hebt doorberekend en dat je alle risico's hebt getackeld?

 

Dan is er nu een simpele oplossing! Je hoeft niet meer naar een blauwe of groene pil te grijpen om het vol te houden. Neem extra balletje van deze en je blijft gaan als een speer!

 

De kiddo's die nu worden vergiftigd met danspillen, zouden dit eigenlijk ook moeten weten. Weg met die vergiftigende drugs! ;)

Link naar reactie

Dan is er nu een simpele oplossing! Je hoeft niet meer naar een blauwe of groene pil te grijpen om het vol te houden. Neem extra balletje van deze en je blijft gaan als een speer!

 

Je moet het eerst maar eens uitproberen. Het werkt echt!

 

Heb je het hier alleen over je eigen ervaring of is er ook onderzoek naar gedaan? ;)

Link naar reactie

Nu kun je tegenwoordig al je pilletje laten keuren voordat je het consumeert...... maar je hebt gelijk Nico. Teveel zout leidt altijd naar hogere bloeddruk. Ik heb het een paar dagen geleden zelf getest. Het werkt echt. Ik vermoed dat er in Samiak een andere stof verantwoordelijk voor is.

Link naar reactie

Ik denk dat ik me maar eens een poosje wat minder op HL ga vertonen om wat meer ruimte geven aan jullie jongelingen. Dat zal in elk geval wat minder remmend werken denk ik. Bovendien ben ik erg druk en dat melden we nog wel een keer in de komende tijd.

Link naar reactie

ik heb in een grijs verleden bakken vol van deze verkocht... ;D :P

 

de energiewerking berust voor een groot deel ook gewoon op pure suiker...

bloeddrukverhogende werking is overigens niet van het zout maar van een ander stofje ...

 

Wiki: Door het glycyrrhizinezuur, dat in het zoethoutextract van drop zit, kan het eten van grote hoeveelheden drop (meer dan 200g per dag) hoge bloeddruk tot gevolg hebben

 

sterker nog: er zit geen natrium in salmiakdrop, maar salmiak...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.