• 0

Brommer verzekeren op garagepolis?

Ik heb 2 auto's op mijn garagepolis verzekerd. Waardoor ik dus voor die 2 auto's geen verzekering hoef te betalen. Ik mag intotaal 4 auto's ''gratis'' WA verzekeren op mijn garagepolis.

Maar nu is mijn vraag , mag ik ook een brommer aanschaffen en die ook op garagepolis verzekeren? (brommer zal gebruikt worden voor boodschappen voor de zaak en dergelijke)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42803-brommer-verzekeren-op-garagepolis/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0
Ik heb 2 auto's op mijn garagepolis verzekerd. Waardoor ik dus voor die 2 auto's geen verzekering hoef te betalen.

Ik mag intotaal 4 auto's ''gratis'' WA verzekeren op mijn garagepolis.

Je betaalt gewoon voor verzekering van het WAM risico,, maar dan via de garagepolis. Hooguit dat jouw minimumpremie gebaseerd is op 4 handelaarsplaten of 4 demo's, maar daar betaal je gewoon voor.

Niets "gratis" aan dus , en die WAM dekking is meestal alleen bedoeld voor handelsvoorraad tijdens proefritten en demo's of consignatiegoederen; dus niet voor eigen auto's in uitsluitend eigen gebruik die in het CRWAM register staan of daar hadden behoren te staan.

Maar nu is mijn vraag , mag ik ook een brommer aanschaffen en die ook op garagepolis verzekeren? (brommer zal gebruikt worden voor boodschappen voor de zaak en dergelijke)

Bel je verzekeraar of adviseur, dat is de enige partij die daarop een zinnig antwoord kan geven, vrees ik.

Erg gebruikelijk is het in ieder geval niet .Voertuigen voor eigen gebruik (ongeacht of het auto's of brommers zijn) die niet in de handelsvoorraad staan horen meestal helemaal niet op de garagepolisdekking thuis.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Ik betaal daar niet extra voor. Ik betaal standaart 65 euro per maand. Ik mag tot 4 auto's gratis WA erop gooien. Mijn auto is gewoon verzekerd niets mis mee. Ik heb zelfs 2 auto's ''gratis'' verzekerd. Ik mag er zelfs nog 2 er gratis bovenop verzekeren.

Ik heb een brommer op het oog. Maar als ik daar (gratis brommer verzekering) nu al een antwoord op heb , hoef ik niet tot maandag te wachten. Dan kan ik die brommer morgen al aanschaffen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar