• 0

[Import China] Opladers

Goedenmorgen Higherlevel,

 

Ik importeer nu al een tijdje (USB-)opladers uit China.

Meestal bestel ik deze banggood.com en sunsky-online.com.

 

Echter is na verloop van tijd gebleken dat deze opladers niet erg betrouwbaar zijn.

Een enkeling begeeft het al na enkele dagen/weken en andere laden dusdanig langzaam op dat het voor de consument niet meer interessant is om een budget oplader aan te schaffen.

Het zijn vooral opladers voor smartphones van Samsung en Apple.

 

Is er iemand die een beter adres heeft voor dit soort accessoires?

Anders tips en opmerkingen over deze opladers zijn ook welkom. Des te meer informatie ik heb, des te beter ik de klant van te voren kan inlichten.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ik zal er eens even rondneuzen, bedankt.

 

Ben benieuwd naar jouw reactie(s)!

 

Ik heb het topic globaal even doorgekeken en mijn conclusie is eigenlijk dat ik persoonlijk de namaak adapters zonder 'EU keurmerk' niet meer wil gaan inkopen/verkopen vanwege de risico's die daar aan vast zitten. Ik ben dus op zoek naar een andere leverancier en heb er in fsupplies.nl misschien eentje gevonden. Iemand meer ervaring met deze groothandel?

Link naar reactie
  • 0

Ik zie daar op de winkel van jouw link dat er batterijen aangeboden worden voor o.a. de iPhones voor een paar USD. Je begrijpt toch wel dat je iPhone gebruikers met een enorm risico opzadelt als je dit gaat leveren? Moeten ze bij jou eerst een overeenkomst betreffende "eigen risico" ondertekenen, voordat je dit uitlevert?

Link naar reactie
  • 0

Ik zie daar op de winkel van jouw link dat er batterijen aangeboden worden voor o.a. de iPhones voor een paar USD. Je begrijpt toch wel dat je iPhone gebruikers met een enorm risico opzadelt als je dit gaat leveren? Moeten ze bij jou eerst een overeenkomst betreffende "eigen risico" ondertekenen, voordat je dit uitlevert?

 

Je hebt het over de site van Remco neem ik aan? Ik bied geen batterijen aan namelijk.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie daar op de winkel van jouw link dat er batterijen aangeboden worden voor o.a. de iPhones voor een paar USD. Je begrijpt toch wel dat je iPhone gebruikers met een enorm risico opzadelt als je dit gaat leveren? Moeten ze bij jou eerst een overeenkomst betreffende "eigen risico" ondertekenen, voordat je dit uitlevert?

 

Je hebt het over de site van Remco neem ik aan? Ik bied geen batterijen aan namelijk.

 

Klopt. Je kunt toch ook wel op je vingers natellen dat een nieuwe batterij voor 4 USD niet zoveel soeps kan zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.