Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NathanW
NathanW
Ik probeer zoveel mogelijk relevante magazines, nieuwsbrieven, websites en het laatste nieuws te lezen. Ik bewaar wel eens een interessant of nuttig artikel. Herkennen je dit? Hoe organiseer jij dit?
Momenteel gaat dit in ordners bij mij. Ik ben de enige die hiervan op de hoogte is en dit vergeet ik overigens ook langzaam. De informatie in de ordners is niet meer toegankelijk. Helemaal niet voor bijvoorbeeld een stagiair of personeelslid die de organisatie komt versterken.
Wie doet er actief aan kennismanagment?
Wie maakt er gebruik van een Document Management System (DMS) of Document Information System (DIS) in gebruik?
Wie heeft hier praktische ervaring mee?
Een dergelijk systeem valt of staat bij een tijdsrovend onderhoud (toevoegen van artikelen en actueel houden). Wie kan me hier iets nuttigs over vertellen?
Bij voorbaat dank, Nathan.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag