• 0

Gratis crm, intranet, sales project management

Misschien ben ik vandaag in een vrolijke bui.... Ben nu een tijdje met https://podio.com bezig... een prachtig platform...voor je crm, sales, projecten etc.

 

Ik heb veel ondernemers hier op HL vragen voor zo'n systeem zien stellen; volgens mij is dit een vrij aardige gratis oplossingen met allemaal extra (gratis) apps... en geschikt voor ios :-)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet dat dit een oude post is. Ik weet ook dat veel ondernemers net als ik met CRM worstelen. Ik ben net met Podio bezig en dat ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar de ervaringen en tips van andere gebruikers.

 

Ik heb nu een webform gebouwd en op één van de websites geplaatst, Podio aan LinkedIn en Evernote geknoopt (geen idee wat er dan gebeurt) en Dropbox voor filesharing er aan gehangen. Ging allemaal heel gemakkelijk en er is nog veeel meer mogelijk. Echt een aanrader.

 

Iemand anders nog ervaring met Podio?

Link naar reactie
  • 0

Meer ervaring dan "ik heb het ooit gebruikt en dat zag er toen heel goed uit" kan ik je niet geven omdat ik door tijdgebrek nog niet dieper in Podio ben gedoken. Ga ik ook weer eens op het to-dolijstje zetten.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.