• 0

participant zoeken hoe ?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn ervaring: netwerk, netwerk en netwerken.

Ik heb het geprobeerd via websites, fora en allerlei oproepjes. Dat lukte niet omdat je vaak toch mensen beter moet kennen.

Via je netwerk is er eerder persoonlijk contact. Mensen kennen je en kunnen je inschatten.

Maar ook dan komen ze niet aanwaaien. Ik ben nu anderhalf jaar verder en heb waarschijnlijk nog niet de persoon die ik zoek gevonden terwijl ik wel meerdere personen heb gehad waarmee ik het geprobeerd heb.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Netwerk is inderdaad het beste. Diverse sites werken ook wel, alleen stikt het van de gelukszoekers. Mensen die van alles willen maar niet kunnen betalen. Veel kaf tussen het koren. Bekende sites zijn bedrijventekoop.nl en investormatch.nl. Maar daar moet je wel voor betalen. Ik kreeg net weer de nota van bedrijventekoop en die kost € 495,- per jaar .

Link naar reactie
  • 0

Hallo

 

Een participant zoeken is tegenwoordig niet zo eenvoudig. Ook al heb je een businesscase die staat als een huis. Maar zeker onmogelijk is het niet.

 

Belangrijk is de eerste stap: bouw een solide businesscase. Want anders vind je wel participanten, maar geen participanten die je financieren. En daar was het om begonnen.

 

Een aantal vragen die natuurlijk meespreken: hoeveel vraag je en: hoeveel steek je er zelf in. Dat moet in een gezonder verhouding zijn. En belangrijk ook: wat is de ROI: kwakkelende rendementen zijn OK, maar niet voor een participant.

 

Genoemd kunnen worden ook diverse investeer clubs die aan banken zijn gekoppeld, zoals https://www.abnamro.nl/nl/privatebanking/ondernemers/informal-investment-services/voor-ondernemers/index.html

 

Daar heb ik zelf goede ervaringen mee. Maar opnieuw: zorg dat je meer dan 100% de zaakjes op orde hebt.

 

Groet en succes

 

Peter Schuitmaker

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor de antwoorden en suggesties, tja persoonlijk vindt ik

netwerken op zich prima, alleen of ik daatr nu de juiste persoon / bedrijf

zal vinden dat zie ik zo nog even niet, maar zal eens wat proberen ,..

 

Probeer zo gericht mogelijk te netwerken. In welke hoek zoek je het. Wat voor type heb je nodig. Dat verhoogt de kans van slagen.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.