Ik heb een machine verkocht aan een leasemaatschappij in Kuweit. Deze wordt betaald middels een L/C (Letter of credit). Echter mijn leverancier moet ik vooruit betalen. Dat wil zeggen dat ik kortstondig (tussen 1 en 3 weken) over een flink bedrag moet beschikken. Banken doen / kunnen dit niet. Risico is er niet want de betaling door mijn klant is gegarandeerd middels het L/C.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
huphoff
huphoff
Ik heb een machine verkocht aan een leasemaatschappij in Kuweit. Deze wordt betaald middels een L/C (Letter of credit). Echter mijn leverancier moet ik vooruit betalen. Dat wil zeggen dat ik kortstondig (tussen 1 en 3 weken) over een flink bedrag moet beschikken. Banken doen / kunnen dit niet. Risico is er niet want de betaling door mijn klant is gegarandeerd middels het L/C.
Waar of bij wie moet ik terecht ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42909-kortstondig-eenmalig-geld-bedrag-nodig-voor-een-verkooptransactie-in-het-buitenl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag