Thank you for your '.eu' Pre-Registration, that you submitted on xx/xx/2004 xx:xx (GMT+1). This e-mail is to confirm our receipt of your application for :
xxxx.eu
The Domain(s) is/are assigned to the following Account Name: xxxxx.
We are currently awaiting details of the formal opening of the '.eu' Registry and will keep you fully informed as soon as we receive more information.
A recent announcement from the Registry confirmed a so-called 'Sunrise' period to allow applicants with a registered trademark related to the domain name to submit their application on a priority basis. You may wish to check if your Domain name is part of your Trademark to ensure this priority.
We will contact you to ask for further information on your trademark once the details on this matter are announced.
If you have questions relating to your Pre-Registration, or if you want to register additional Domain Names please, click this link www.EuroDNS.com.
Best Regards,
www.EuroDNS.com
68-70, bd de la Petrusse
L-2320 Luxembourg
New Address from 1st of May 2004:
41 z.a. Am Bann
L-3372 Leudelange
Luxembourg
Ik ben van plan een europees geörienteerde, 'org'-achtige website op te zetten om een netwerk op te bouwen. Ik ben vooralsnog niet van plan één en ander als Trademark onder te brengen, maar wil wel graag recht hebben op de betreffende domeinnaam..
Denken jullie dat dit me problemen op kan gaan leveren, of kan ik de 'Trademark' achterwege laten en op goed geluk hopen dat de betreffende domeinnaam op mijn naam komt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tremenor
Tremenor
Ik ben van plan een europees geörienteerde, 'org'-achtige website op te zetten om een netwerk op te bouwen. Ik ben vooralsnog niet van plan één en ander als Trademark onder te brengen, maar wil wel graag recht hebben op de betreffende domeinnaam..
Denken jullie dat dit me problemen op kan gaan leveren, of kan ik de 'Trademark' achterwege laten en op goed geluk hopen dat de betreffende domeinnaam op mijn naam komt?
Houden van is ondernemen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4293-eu-domeinnamen-trademarks/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag