Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Steeds vaker krijg ik het verzoek om een kledingstuk (vóór veredeling) eerst op te sturen naar een geïnteresseerde zodat deze eerst kan voelen, zien en eventueel passen voordat er mogelijk tot een order mét veredeling wordt overgegaan. Ik begrijp de verzoeken en wil daar graag aan meewerken maar weet niet zo goed hoe ik dit administratief moet aanpakken.
Een gëinteresseerde op voorhand laten betalen voor een "kijk artikel" vind ik niet klantvriendelijk. Maar het is vaak heel moeilijk inschatten of er een order volgt. Als er een order volgt neem ik graag alle kosten voor het toesturen van een kijk artikel op me. Volgt er echter geen order, dan ben ik het artikel kwijt + verzendkosten. Of moet ik het terug laten sturen?
Kortom, het komt steeds vaker voor en ik zou dit graag mooi oplossen. Klantvriendelijk, maar toch ook wel enigzins kostendekkend. Heeft iemand tips om dit leuk aan te pakken?
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag