• 0

Nieuw online boekhoudpakket, boekanders.nl. Wat vinden jullie ervan?

Omschrijving van je concept:

Online boekhouden vanuit een heel nieuw perspectief!

 

In de cloud kennen we al, maar kennen we ook een boekhoudpakket geschikt voor een touchscreen, waar je in 2 minuten mee aan de slag kunt en waar je voor een extra gebruiker geen factuur ontvangt?

 

Omdat het pakket vanuit de gedachte van de ondernemer is ontworpen, voelt het niet aan als een traditioneel boekhoudpakket. Bij ons vind je geen ingewikkelde termen of overzichten die je toch niet snapt. Gewoon, wat komt er in, wat gaat er uit en wat moet je betalen. Volgens ons is online boekhouden; boekhouden op je computer, telefoon en tablet en het vooral niet moeilijker maken dan dat het al is.

 

Kijk snel op https://www.boekanders.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben het concept bedacht, ontwikkeld en gerealisseerd!

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Boekhouden eenvoudig maken, op tablet, gekoppeld aan populaire diensten als Google. En een boekhoud pakket maken dat intuitief aanvoelt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Boekanders.nl onderscheidt zich door laagdrempeligheid, geen jaarcontracten en koppelingen met populaire programma’s als Google Drive en Agenda.

 

Begin gratis en groei mee!

 

Doordat wij geloven dat we samen met onze gebruikers het pakket slim en eenvoudig kunnen houden, kun je gratis met Boekanders.nl beginnen. Verstuur facturen via mail, print ze en bekijk overzichten van je omzet, klanten en producten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe we het pakket nog beter kunnen maken, misschien missen jullie features die essentieel zijn.

 

 

www.ontwerpen-voor-geld.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb het even snel getest maar sorry, het zit vol met bugs:

 

[*] Als ik een factuur maak met een product zonder omschrijving maar met prijs en daarna bewerk staat de prijs op nul maar het totaal niet.

[*] Daarna een factuur aangemaakt voor verkoop buiten de EU en met 21% BTW (ja dat kan) dan heb ik opeens 2x de exclusief BTW omzet bij het resultaten grafiekje ???

[*] Wat bedoelen jullie met inkoopfacturen? Self-billing of dit ook de plek om facturen van anderen aan mij in te vullen. Zo ja: Volgens mij is het niet mogelijk om inkomende ICP facturen in te voeren.

[*] Er staan links en rechts nog behoorlijk wat spelfouten en de taal is half Engels half Nederlands.

 

Het een boekhoud pakket noemen is wat mij betreft ook wel erg overdreven. Ik heb nog nergens een balans of wist/verlies rekening kunnen vinden. Een facturatie programma is een betere term.

 

Is het ook mogelijk om de overzichten voor BTW aangifte per maand te zien? Of ondersteunen jullie alleen per kwartaal?

Link naar reactie
  • 0

ook even een inlog aangemaakt. Eerste wat me opvalt na inloggen is een scherm met diverse vinkjes.

Daar staat tussen:

Huidtherapie app: extra opties specifiek voor de huidtherapie

 

Ik dacht eerst aan reclame maar begrijp nu dat de software voor deze (volgens mij niet al te afwijkende) doelgroep extra opties heeft. Dan vraag ik me meteen het volgende af: "er zijn legio doelgroepen te maken die allen hun specifieke wensen in software terug zouden willen zien. Hoor ik soms niet tot de doelgroep van je programma?"

 

Daarnaast ben ik het eens met Tim123: dit is geen boekhoudprogramma!

Je kunt je facturatie doen, je inkopen bijhouden en BTW en ICP aangifte. That's it! Geen balans, geen W&V.

 

Vraag: hoe is dit anders dan bijv. Moneybird waar veel ondernemers lovend over zijn?

 

groet en succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Beste Tim,

 

Bedankt voor het testen, dat is de reden waarom wij de software nu hebben gelanceerd in BETA fase. Meerdere mensen zien altijd meer!

 

 

 

[Mod edit: onnodige quote van de volledige reactie van Tim verwijderd.

en a.u.b. jouw reactie onder een quote, niet erboven :)]

www.ontwerpen-voor-geld.nl

Link naar reactie
  • 0

Dat je het een Beta noemt vind ik heel verstandig. Op het moment zitten er (structurele) fouten in je programma die ook gevolgen hebben voor de juistheid van de BTW aangifte overzichten. Op het moment zie ik in het BTW overzicht cijfers die absoluut niet kloppen met wat ik aan facturen heb gemaakt. Ik zou je klanten die er serieus in gaan boekhouden daar toch maar voor waarschuwen dat ze niet moeten vertrouwen op je pakket.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.