Helaas heb ik nog niet gevonden op internet en HL wat ik zoek , vandaar mijn topic:
Door het verminderen van de subsidies in NL is het financieel niet meer haalbaar voor mij om via sociale werkplaatsen die stofferen te produceren. Daarom zoek ik voor mijn zitelementen een bedrijf in Oost Europa voor goedkopere productie.
Wat zoek ik:
- simpel binnen houtwerk en stofferen van de kussens met bies
- bedrijf waarmee ik in het Engels kan communiceren
- rechtstreeks contact met bedrijf, geen tussenpersonen
- liefst een bedrijf dat al naar NL transporteert om vracht te combineren.
- hoogwaardige kwaliteit nav van model
Heeft iemand tips of ervaring met stoffeerders in Oost Europa?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ingrid vd Veen
Ingrid vd Veen
Helaas heb ik nog niet gevonden op internet en HL wat ik zoek , vandaar mijn topic:
Door het verminderen van de subsidies in NL is het financieel niet meer haalbaar voor mij om via sociale werkplaatsen die stofferen te produceren. Daarom zoek ik voor mijn zitelementen een bedrijf in Oost Europa voor goedkopere productie.
Wat zoek ik:
- simpel binnen houtwerk en stofferen van de kussens met bies
- bedrijf waarmee ik in het Engels kan communiceren
- rechtstreeks contact met bedrijf, geen tussenpersonen
- liefst een bedrijf dat al naar NL transporteert om vracht te combineren.
- hoogwaardige kwaliteit nav van model
Heeft iemand tips of ervaring met stoffeerders in Oost Europa?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43060-meubelstoffeerder-oost-europa-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag