• 0

Klant overgenomen. Systeem wordt vervangen. Wat kan ik als lev. verwachten?

Aan een klant lever ik maatwerksoftware en ik zit precies op 50% van een opdracht, die gebaseerd is op mijn software.

Ik heb ook de helft gefactureerd en betaald gekregen.

Klant is overgenomen en gaat ander softwaresysteem inzetten.

Kan iemand mij vertellen wat mij te wachten staat?

En dan doel ik natuurlijk op mijn lopende opdracht/inkomsten, want het lijkt mij dat dit laten afbouwen geen nut heeft voor het bedrijf. Maar gebeurt er dan met de andere 50%?

Ik ben verder nog niet benaderd e.d. maar zou graag willen weten welke zaken belangrijk zijn.

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Je hebt de helft gefactureerd en betaald gekregen. Ik denk dat hiermee de kous af is als de nieuwe eigenaar niet verder gaat. Tenzij jij kunt aantonen dat je hebt geïnvesteerd om al aan de volgende 50% te werken e.d. Dat is er een wet die de overnemer verplicht ook de verplichtingen van de verkoper na te komen. De juristen zullen het hier wel precies weten.

• 0
Ik ben verder nog niet benaderd e.d. maar zou graag willen weten welke zaken belangrijk zijn.

Ik denk dat het belangrijk is om formeel te horen of ze al dan niet verder willen. Ik zou daarom gewoon zelf even contact opnemen...

• 0

Ok, dank voor de reacties.

Wat afgesproken is dat ik per fase op zou leveren. Betaling gaat ook per fase en er zijn 5 fases opgeleverd.

Ik was inmiddels al gestart met fase6.

Elke fase is een bepaald aantal uur. Per fase neem ik 1/3 voor mijn rekening en 2/3 is voor de klant.

Project is 900 uur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar