Aan een klant lever ik maatwerksoftware en ik zit precies op 50% van een opdracht, die gebaseerd is op mijn software.
Ik heb ook de helft gefactureerd en betaald gekregen.
Klant is overgenomen en gaat ander softwaresysteem inzetten.
Kan iemand mij vertellen wat mij te wachten staat?
En dan doel ik natuurlijk op mijn lopende opdracht/inkomsten, want het lijkt mij dat dit laten afbouwen geen nut heeft voor het bedrijf. Maar gebeurt er dan met de andere 50%?
Ik ben verder nog niet benaderd e.d. maar zou graag willen weten welke zaken belangrijk zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
riclo
riclo
Aan een klant lever ik maatwerksoftware en ik zit precies op 50% van een opdracht, die gebaseerd is op mijn software.
Ik heb ook de helft gefactureerd en betaald gekregen.
Klant is overgenomen en gaat ander softwaresysteem inzetten.
Kan iemand mij vertellen wat mij te wachten staat?
En dan doel ik natuurlijk op mijn lopende opdracht/inkomsten, want het lijkt mij dat dit laten afbouwen geen nut heeft voor het bedrijf. Maar gebeurt er dan met de andere 50%?
Ik ben verder nog niet benaderd e.d. maar zou graag willen weten welke zaken belangrijk zijn.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43066-klant-overgenomen-systeem-wordt-vervangen-wat-kan-ik-als-lev-verwachten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag