Beste bedrijven,

Wij maken muziek, wij produceren zelf beats en schrijven zelf teksten, we doen dus letterlijk alles zelf. Nu hebben wij het idee gekregen om muziek te gaan maken voor bedrijven die een marketing stunt willen doen. Wij hebben bijvoorbeeld nummers over feesten, uitgaan, in de club staan, een droom baan hebben, noem maar op. Zo zouden wij dus een nummer kunnen maken wat past bij bijvoorbeeld een filmpje voor het promoten van de naamsbekendheid van u bedrijf.

Wij zijn ontzettend creatief en flexibel, en kunnen meedenken in de visie die jullie als bedrijf voor ogen hebben.

Mvg en alvast bedankt,

Mike Cornwall

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43092-muziek-voor-marketing/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

• 0

Mijn vraag is kan iemand mij verwijzen naar een website of iets dergelijks waar ik dit plan het beste kan uitvoeren?

Dan hebben we het over filmtunes, achtergrondmuziek, Youtubetunes op maat?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Misschien samenspannen met iemand die goed is in het maken van filmpjes of compilaties en daar een aantal demo's mee maken die iets gemeen hebben, namelijk dat wat jullie onder de aandacht willen brengen op je eigen Youtubekanaal. Dat je vervolgens in je signatuur kan zetten. Als reclame.

Ik ga de titel ook aanpassen, want dit lijkt teveel op een aanbieding. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Wat je beschrijft is stock-muziek. Hier zijn letterlijk honderden sites vol van te vinden. Dit betekent echter wel dat de vraag ook erg hoog is. Je kan de nummers die je produceert internationaal aanbieden. Voor elke aanschaf vang je dan tussen de 2 en 10 euro. Verkoop je 5 nummers 1000x per stuk ben je al lekker bezig, maar dat kost tijd en geduld.

Ik koop mijn stock-muziek voor mijn videoproducties vaak via audiojungle.net. Daar kun je ook producten verkopen. Misschien is het leuk om daar eens te kijken?

Succes!

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

• 0

Je kunt het inderdaad als stockmuziek aanbieden via verschillende sites.

Via de eigen site kan natuurlijk ook, maar de meeste producenten zoeken op sites met een groot aanbod.

Je kunt er ook voor kiezen om daarnaast via de eigen site op maat gemaakte composities aan te bieden. Deze maak je dan exclusief voor een bepaald project nadat je daarvoor benaderd bent. Het echte maatwerk dus.

Daarvoor zul je moeten netwerken en een goed portfolio hebben is overtuigen.

Succes!

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

• 0

Voor zover ik weet gaat Google alleen een reguliere muziekdienst beginnen (nee, is zelfs al begonnen) vergelijkbaar met bijvoorbeeld spotify en iTunes. Van een Google stockmuziek library heb ik niets voorbij zien komen.

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar