Marketing van professoren - de Universiteit van Nederland

Aanbevolen berichten

Ik vind dit wel een heel mooie toevoeging aan het Nederlandse internet, een beetje een voorloper op de opkomst van 'MOOC's', grote online cursussen en opleidingen die voor iedereen toegankelijk zijn. Zo verschijnt er informatie en kennis online die voorheen slechts voor een kleine groep beschikbaar was, ook nog eens in een makkelijk toegankelijk format.

 

Ik ben wel benieuwd wat jij hier zelf van vindt Twa!

Link naar reactie

Ik vind het ook erg gaaf. Leuk om te volgen, en goed om kennis beschikbaar te maken voor meer mensen.

En dat ze vooral de gevatte en goed pratende hoogleraren er uit pakken vind ik slim, een beetje zoals TED. Want een beetje cabaret maakt zelfs de zwaarste stof leuk :).

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Ik ben wel benieuwd wat jij hier zelf van vindt Twa!

 

Ben helemaal voor, want de inhoud is interessant. Uni-snacks! Ook de vorm spreekt me aan: in een club, korte sessies, een publiek dat reageert. Helemaal standup professian. In Engeland heb je het fenomeen hecklers, die terug roepen. Hier is standup comedy een miljoenenbusiness dat de kleine clubs ontgroeit is. Die staan nu in voetbalstadions. Ik hoop dat de 15 minuut-colleges niet alle kenmerken overnemen.

 

En van mij mag er wel een link naar de 1 uur versies bij. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.