• 0

Website / blog [combineren of aparte items?]

Goedemorgen HL leden,

 

Ik heb een vraag, en wil graag jullie deskundige mening erover.

Wij zijn een onderneming gericht om de luxere bloemstukken en lifestyle. Wij maken luxe stukken voor bruiloften, rouwwerk maar ook voor hotels, boetieken en abonnementen voor bedrijven. Ook verkopen wij woonaccessoires en hebben wij leuke seizoensgebonden prodcuten denk aan kerstkransen etc.

 

Ik ben nu bezig om een mooie site en webshop op te zetten, en ik wil ook graag een blog erbij wat uitgebreid zal zijn denk aan afbeeldingen en filmpjes. Mijn vraag is: moeten wij een aparte blog maken of kan ik deze op de website plaatsen ?

 

Ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als alternatief voor een blog op je website, zou je ook een facebook-bedrijfspagina kunnen maken.

Vanaf jou website plaats jij je link naar je facebookpagina en omgekeerd.

 

Beide kan ook natuurlijk.

Dan heb je een website met eigen blog die vaker vernieuwd wordt en daarmee wat beter te vinden op google zal zijn en via je facebook pagina levert je dit ook bezoekers op.

Buten Art Gallery

http://www.buten.org

Link naar reactie
  • 0

Als aanvulling heb je gelijk maar niet als alternatief, lange teksten werken namelijk niet zo goed op een Facebook-pagina. Uiteraard kun je wel foto's of andere leuke triggers op Facebook plaatsen om zodoende verkeer te krijgen naar je website of de blog.

 

Helemaal mee eens.

Facebook is prima als aanvulling, maar heeft inderdaad niet dezelfde mogelijkheden die een blog hebben.

Zo geeft een blog meer vrijheid om bijvoorbeeld een menu te maken voor een gebruikersvriendelijker navigatie, of mogelijkheden om de vormgeving aan te passen.

Buten Art Gallery

http://www.buten.org

Link naar reactie
  • 0

Het advies blog binnen de website is inmiddels wel duidelijk lijkt me ;D Ik sluit me er volledig bij aan. Ik heb zelf een webshop met blog waarin ik onder iedere blog gerelateerde producten plaats en ook in de tekst links naar producten plaats. Zoals hierboven al wordt aangegeven: Ik scoor hoog in Google met me blogs, mensen komen binnen op een interessant gratis artikel, klikken door en kopen vervolgens bij me. Niet allemaal uiteraard maar dit is het pad wat het grootste gedeelte van mijn gratis zoekmachine bezoekers doorloopt: Blog > producten > kopen of niet

Online op Maat - Dropshipment Webshops en Online verkopen

http://www.onlineopmaat.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.