Ook zo'n hekel aan slecht ondernemersschap?

Aanbevolen berichten

Afgelopen weken is het weer flink raak. Allerlei facturen en boetes vliegen me onterecht om de oren. Het ziekenhuis beweert dat ik een afspraak gehad heb á €190,36 vanwege een KNO arts bezoek. Terwijl ik enkel de gegevens van mijn oude ziekenhuis naar mijn nieuwe ziekenhuis heb over laten zetten. En mij niks is verteld over dat er gelijk een afspraak gepland zou worden. Daarnaast was dat overzetten ook al een heel gezeur want ziekenhuis A zei 'het zijn patiënt gegevens, dat is privacy, het nieuwe ziekenhuis dient dit te ondertekenen alvorens we het opsturen' en ziekenhuis B zei 'wij tekenen niks totdat we het binnen krijgen'. heerlijk als je daar als consument tussen zit :) Dus heb toen maar een paar boze brieven de deur uit gedaan..

 

En krijg vandaag een brief binnen van de RDW. Dat ik eventjes €330 moet betalen omdat mn snorbrommertje niet verzekerd is. Die snorbrommer is al 3 maanden geleden gestolen. Aangifte is verwerkt. Verzekering heeft allang de rest van de nieuwwaarde uitgekeerd en er staat al een ander (verzekerd) scheurijzer onder de carpoort. Dan bel je naar het telefoonnummer wat erbij vermeld staat, mevrouw weet van niks, mevrouw weet niet dat dit nummer op dit papier staat en dat ze erover gebeld kan worden en mevrouw kan me niet verder helpen. Ik nogmaals uitgelegd. 'Ja bel de politie dan maar, die moeten dat geregeld hebben'. En de politie verwijst me vervolgens weer door naar diezelfde RDW medewerker van de maand. Vervolgens geeft mevrouw een heel ander adres op als op het papier staat om mijn bezwaarschrift en bewijsstukken naar toe te sturen. Beetje raar allemaal.... Ligt dus weer een dikke envelop klaar.

 

Dit alles zijn nou typische voorbeelden waarom ik zo graag werk met kleine bedrijven c.q. ondernemers. Veel minder fouten, minder miscommunicaties, niet met 6 personen doorgeschakeld worden alvorens je de juiste hebt. Niks als voordelen :D

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Uhm, ik probeer al twee maanden klant te worden van UPC, dus het heeft niet alleen met (semi-) overheid te maken. De nota's worden wel geïncasseerd, alleen heb ik nog steeds geen digitale tv en internet. Voor UPC ben ik natuurlijk al klant (want ik ben factureerbaar ....).

 

Service en betrokkenheid zijn een ondergeschoven kindje en ik verwijt dat de enorme zucht naar geld en status (dit is off-topic,dus hier mag ik alles roepen, toch?)

Link naar reactie

Zo ken ik er ook nog wel een paar. Ik wil mijn mobiel abb. verlengen en overstappen over een smartphone. De KPN winkel zegt dat het alleen online kan en via de webcare is het toestel de ene keer wel leverbaar en de andere keer moet ik maar wat anders uitzoeken.

 

Tentenleveranciers die hun mail niet lezen en geen telefoon op nemen.

 

Autodealers die weken wachten met een offerte voor een bestelbus.

 

En een groothandel die zo boos is dat ik een offerte aanvraag bij de concurrent, dat hij niet meer wil leveren.

 

Vaak zijn dit ook de bedrijven die het hardst roepen dat ze failliet gaan door de fictieve crisis.

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

edit: Daarnaast snap ik ook zulke offertes en nieuwe bestellingen / auto koop dingen niet. Jij bent een verkoper van een product, iemand komt naar JOU (en niet je buurman) voor een offerte of zelfs gelijk zaken te doen. En je reageerd niet of extreem laat. Ik weet niet hoor, maar daar kan ik niet bij met bolknak.

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

Precies (hoewel ik mevrouw Werner niet ken)!

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

Precies (hoewel ik mevrouw Werner niet ken)!

 

Lucille Werner haha ;)

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

Precies (hoewel ik mevrouw Werner niet ken)!

 

 

Lucille Werner haha ;)

 

Dank je voor de hint,maar helpt mij niet echt verder. Zij is toch van Lingo of zo? Wat heeft dat met service te maken (of moet ik gewoon naar bed gaan , als ik verstandig was)?

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

Precies (hoewel ik mevrouw Werner niet ken)!

 

 

Lucille Werner haha ;)

 

Dank je voor de hint,maar helpt mij niet echt verder. Zij is toch van Lingo of zo? Wat heeft dat met service te maken (of moet ik gewoon naar bed gaan , als ik verstandig was)?

 

Nouja, ik weet niet of t met bed te maken heeft, misschien eerder iets anders ::) :P

Nee das gemeen. Lucille Werner is inderdaad die vrouw van Lingo. Maar zij heeft dus een handicap aan haar been en loopt moeilijk. Dus vandaar de overkapte grap, 'Het kan soms raar lopen..'

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Tja.. het woord service betekent helemaal niks meer these days. Grof schandalig. Wat ook 'leuk' is dat alle grote bedrijven geen waarden hechten aan bestaande klanten (want dat is al binnen gesleept) maar voor nieuwe klanten trekken ze alles uit de kast. Als je 10jaar klant bent bij Vodafone, UPC, noem maar iets, dan krijg je nooit niks. Sterker nog t word steeds duurder. Op t moment dat je t opzegt komen ze ineens met allerlei mooie acties en welkoms cadeaus. Terwijl de trouwe klant averechts 'beloond' word. Het kan soms raar lopen.. tis net mevrouw Werner.

 

Precies (hoewel ik mevrouw Werner niet ken)!

 

 

Lucille Werner haha ;)

 

Dank je voor de hint,maar helpt mij niet echt verder. Zij is toch van Lingo of zo? Wat heeft dat met service te maken (of moet ik gewoon naar bed gaan , als ik verstandig was)?

 

Nouja, ik weet niet of t met bed te maken heeft, misschien eerder iets anders ::) :P

Nee das gemeen. Lucille Werner is inderdaad die vrouw van Lingo. Maar zij heeft dus een handicap aan haar been en loopt moeilijk. Dus vandaar de overkapte grap, 'Het kan soms raar lopen..'

 

Aaah, ik snap het nu (en ook waarom dit voor mij op dit tijdstip veel te moeilijk was). Ik zie alleen haar gezicht dus de rest van haar lichaam is mij onbekend.

 

misschien eerder iets anders

 

Ooow, ik wil toch wel weten wat je nu weer hiermee bedoelt. (zijn koks altijd zo moeilijk in de communicatie?)

Link naar reactie

Och ja, telecom. Leuk!

 

Mijn vrouw wil een zekere nokia in roze. Niet in NL leverbaar, maar wel in België. Webshop in kwestie bedient beide markten. Even bellen. "Ik ga uitzoeken of ik die in de NL webshop tijdelijk kan activeren voor bestellen".

Bij bestellen op de .be shop gaat de website namelijk vanzelf over naar de .nl als je ingeeft dat je geleverd wilt krijgen in NL. En daar staat die nokia niet tussen.

 

Webshop mailt mij letterlijk:

 

"U kunt het toestel wel bestellen in onze .be webshop, maar dan moet u het wel in België ophalen. Wij verzenden niet naar NL vanuit België."

 

Nee stel je eens voor dat je iets verkoopt wat opgestuurd moet worden. En dan helemaal over de landsgrens heen. Oeioei, wat lastig. Ver weg joh, Nederland. BTW ellende enzo. Beginnen we maar niet aan. Dan verkopen we liever niets....

 

Huh???

 

 

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Och ja, telecom. Leuk!

 

Mijn vrouw wil een zekere nokia in roze. Niet in NL leverbaar, maar wel in België. Webshop in kwestie bedient beide markten. Even bellen. "Ik ga uitzoeken of ik die in de NL webshop tijdelijk kan activeren voor bestellen".

Bij bestellen op de .be shop gaat de website namelijk vanzelf over naar de .nl als je ingeeft dat je geleverd wilt krijgen in NL. En daar staat die nokia niet tussen.

 

Webshop mailt mij letterlijk:

 

"U kunt het toestel wel bestellen in onze .be webshop, maar dan moet u het wel in België ophalen. Wij verzenden niet naar NL vanuit België."

 

Nee stel je eens voor dat je iets verkoopt wat opgestuurd moet worden. En dan helemaal over de landsgrens heen. Oeioei, wat lastig. Ver weg joh, Nederland. BTW ellende enzo. Beginnen we maar niet aan. Dan verkopen we liever niets....

 

Huh???

 

 

 

 

 

Ik begrijp mensen wel die zeggen, dat wij te veel verwend zijn ;)

 

Oh ja, die roze Nokia is wel erg 'old style' hoor :P

Link naar reactie

 

 

misschien eerder iets anders

 

Ooow, ik wil toch wel weten wat je nu weer hiermee bedoelt. (zijn koks altijd zo moeilijk in de communicatie?)

 

Koks hebben vaak een lolbroek, grapjas of lach'gas'onderbroek aan. Je moet wát he als je met bijna alleen maar mannen 12-17u lang tussen 4 muren staat dag in dag uit. Humor in de keuken is mega belangrijk. Maar als je het zo graag wil weten.. Ik wilde eigenlijk zeggen van, misschien komt het omdat je onder een steen hebt gelegen de laatste jaren? Maar toen besefte ik mij dat dat nogal grof is tegen iemand die ik niet ken. (alsnog excuus maar je vroeg erom :-[ :P )

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

 

 

misschien eerder iets anders

 

Ooow, ik wil toch wel weten wat je nu weer hiermee bedoelt. (zijn koks altijd zo moeilijk in de communicatie?)

 

Koks hebben vaak een lolbroek, grapjas of lach'gas'onderbroek aan. Je moet wát he als je met bijna alleen maar mannen 12-17u lang tussen 4 muren staat dag in dag uit. Humor in de keuken is mega belangrijk. Maar als je het zo graag wil weten.. Ik wilde eigenlijk zeggen van, misschien komt het omdat je onder een steen hebt gelegen de laatste jaren? Maar toen besefte ik mij dat dat nogal grof is tegen iemand die ik niet ken. (alsnog excuus maar je vroeg erom :-[ :P )

 

Point taken :P

 

(weet ik veel wat mannen in een keuken doen 8) )

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Och ja, telecom. Leuk!

 

Mijn vrouw wil een zekere nokia in roze. Niet in NL leverbaar, maar wel in België. Webshop in kwestie bedient beide markten. Even bellen. "Ik ga uitzoeken of ik die in de NL webshop tijdelijk kan activeren voor bestellen".

Bij bestellen op de .be shop gaat de website namelijk vanzelf over naar de .nl als je ingeeft dat je geleverd wilt krijgen in NL. En daar staat die nokia niet tussen.

 

Webshop mailt mij letterlijk:

 

"U kunt het toestel wel bestellen in onze .be webshop, maar dan moet u het wel in België ophalen. Wij verzenden niet naar NL vanuit België."

 

Nee stel je eens voor dat je iets verkoopt wat opgestuurd moet worden. En dan helemaal over de landsgrens heen. Oeioei, wat lastig. Ver weg joh, Nederland. BTW ellende enzo. Beginnen we maar niet aan. Dan verkopen we liever niets....

 

Huh???

 

 

 

 

 

Ik begrijp mensen wel die zeggen, dat wij te veel verwend zijn ;)

 

Oh ja, die roze Nokia is wel erg 'old style' hoor :P

 

maarja ze zeggen ook dat Nederlanders centekakkers zijn. Dan haal je een keer iets uit t 'buitenland' en dan doen ze moeilijk? rare mensen af en toe die Belgen :P

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

 

Lijkt me super gezellig! ;D Maaruh.. krijg ik dan van die Britt en Ymke vraagstellingen?? Of weet je ook al niet wie dat zijn? ??? :P

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

 

 

maarja ze zeggen ook dat Nederlanders centekakkers zijn. Dan haal je een keer iets uit t 'buitenland' en dan doen ze moeilijk? rare mensen af en toe die Belgen :P

 

Ja, gebeurt ook natuurlijk ook wel. Maar veel 'gewone' bestellingen van mensen die 'gewoon' het gevraagde bedrag willen betalen, ondergaan dezelfde charmante behandeling.

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

 

Lijkt me super gezellig! ;D Maaruh.. krijg ik dan van die Britt en Ymke vraagstellingen?? Of weet je ook al niet wie dat zijn? ??? :P

 

Nou moet je ophouden :-[ . Ik voel mij inmiddels een Neanderthaler :'( . Maar nee hoor, offline zijn wij allemaal heel aardig voor elkaar ;)

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

 

Lijkt me super gezellig! ;D Maaruh.. krijg ik dan van die Britt en Ymke vraagstellingen?? Of weet je ook al niet wie dat zijn? ??? :P

 

Nou moet je ophouden :-[ . Ik voel mij inmiddels een Neanderthaler :'( . Maar nee hoor, offline zijn wij allemaal heel aardig voor elkaar ;)

 

oh maar Neanderthalers lijken me interessant! Die zijn lekker eigenzinnig 8)

 

Nja ik ben op HL vrij nieuw. Ben hier gekomen met wat, hoe toevallig ook op een ondernemersforum, ondernemers vragen. maar even zonder gein. Zodra ik mijn restaurant van de grond heb a.s. nazomer plan ik een HL borrel/lunch/dag/dingetje. Lijkt me gezellie. In Nijmegen. Geen idee hoeveel animo er voor is maar Twabla riep dat er al snel een 20tal zullen zijn die dat leuk lijken. Dus a idea is born op deze zoetsappige vrijdag avond

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

 

Lijkt me super gezellig! ;D Maaruh.. krijg ik dan van die Britt en Ymke vraagstellingen?? Of weet je ook al niet wie dat zijn? ??? :P

 

Nou moet je ophouden :-[ . Ik voel mij inmiddels een Neanderthaler :'( . Maar nee hoor, offline zijn wij allemaal heel aardig voor elkaar ;)

 

oh maar Neanderthalers lijken me interessant! Die zijn lekker eigenzinnig 8)

 

Nja ik ben op HL vrij nieuw. Ben hier gekomen met wat, hoe toevallig ook op een ondernemersforum, ondernemers vragen. maar even zonder gein. Zodra ik mijn restaurant van de grond heb a.s. nazomer plan ik een HL borrel/lunch/dag/dingetje. Lijkt me gezellie. In Nijmegen. Geen idee hoeveel animo er voor is maar Twabla riep dat er al snel een 20tal zullen zijn die dat leuk lijken. Dus a idea is born op deze zoetsappige vrijdag avond

 

Ik kom (als je iets voor vegetariërs hebt :P ) !

 

(a.s. nazomer: dat is het al, of heb je het over 2014?)

Link naar reactie

Umh koken? (haalt de quotes maar even weg, k krijg er ruzie mee en word steeds onduidelijker)

Nja koken.. en tijdens de MeP babbelen over allerlei zaken. Eigenlijk delen we best veel als je er zo overna denkt..

 

Ach, elk antwoord van jou roept meer vragen op ;D

 

Kom naar de volgende 'offline meeting' . Dan heb ik een hoop vragen :P

 

Lijkt me super gezellig! ;D Maaruh.. krijg ik dan van die Britt en Ymke vraagstellingen?? Of weet je ook al niet wie dat zijn? ??? :P

 

Nou moet je ophouden :-[ . Ik voel mij inmiddels een Neanderthaler :'( . Maar nee hoor, offline zijn wij allemaal heel aardig voor elkaar ;)

 

oh maar Neanderthalers lijken me interessant! Die zijn lekker eigenzinnig 8)

 

Nja ik ben op HL vrij nieuw. Ben hier gekomen met wat, hoe toevallig ook op een ondernemersforum, ondernemers vragen. maar even zonder gein. Zodra ik mijn restaurant van de grond heb a.s. nazomer plan ik een HL borrel/lunch/dag/dingetje. Lijkt me gezellie. In Nijmegen. Geen idee hoeveel animo er voor is maar Twabla riep dat er al snel een 20tal zullen zijn die dat leuk lijken. Dus a idea is born op deze zoetsappige vrijdag avond

 

Ik kom (als je iets voor vegetariërs hebt :P ) !

 

(a.s. nazomer: dat is het al, of heb je het over 2014?)

ooooh, ik zei toch dat Neanderthalers zo lekker eigenzinnig waren?^^ Dan heb je nog nooit mijn tasty vega skillz geproefd! (iedere kok heeft een 'aangeboren' zwakheid voor dieten, uitzonderingen en dus o.a. vegas, maar er zijn er maar een paar die daar echt aan werken in mijn optiek. En nee das geen zelfverheerlijking, das puur een realistische stelling)

 

September 2014.

Never give up - 6e Jaars leerling (gespecialiseerd kok) | Vakidioot | Passie | Leergierig | Eigenwijs | Eerlijk | Perfectionist | Realist | Ambachtelijk | Music Fetish | Kookboek Addict

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.