• 0

Bol.com weigert creditfactuur te verstrekken

Vorige week heb ik zakelijk een boek besteld bij bol.com, deze voldeed echter niet aan de verwachting en dus geretourneerd. Van deze levering heb ik een factuur en acceptgiro ontvangen die ik nog niet betaald heb. So far so good, maar nu wil bol.com mij geen creditfactuur verstrekken, dus ik blijf in mijn administratie met een gat zitten.

 

Kan bol.com dit weigeren?

 

Zo ja, hoe kan ik dit dan oplossen in mijn administratie?

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je hebt nog geen betaling gedaan die je moet boeken.

Als je de factuur al wel als crediteur en op nog een post hebt geboekt, zou ik deze boeking verwijderen uit je administratie. Er is geen boek meer en bol.com zal je ook niet aan een openstaande nota houden.

Buten Art Gallery

http://www.buten.org

  • 0

Dat lijkt me inderdaad ook. Als je al wel betaald had en bol moest het geld terugstorten zouden ze daarvan neem ik aan wel een creditfactuur maken, maar dat heeft nu geen zin. Als je er per se eentje wilt: eerst betalen en dan je geld terugvragen ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    8 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.