piczwart Geplaatst: 25 oktober 2013 piczwart 1 0 Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb sinds augustus 2013 mijn eigen onderneming opgestart. Ik ben nog bezig om mezelf op de markt te zetten, dus ik heb nog geen inkomsten (waarschijnlijk heel 2013 niet) maar wel uitgaven. Moet ik dan toch BTW terug vragen? Bedankt! Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 25 oktober 2013 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2288 Geplaatst: 25 oktober 2013 ja tuurlijk! Waarom zou je dat voordeel willen missen? groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 2lollypop2 Geplaatst: 26 oktober 2013 2lollypop2 264 8 Geplaatst: 26 oktober 2013 Ja hoor, dat kan. Bedenk je zelf dat vele andere die zijn gestart, ook vaak eerst veel hebben moeten aanschaffen om te kunnen beginnen. Stel je gaat spullen verkopen, dan zal je ze eerst zelf moeten inkopen toch? (ik zeg maar even wat he) Zo kan het dus inderdaad zijn dat je begint met meer uitgaven dan inkomsten, maar dat moet zich op den duur dan gaan omzetten in meer inkomsten dan uitgaven. Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe. Link naar reactie
piczwart
piczwart
Ik heb sinds augustus 2013 mijn eigen onderneming opgestart.
Ik ben nog bezig om mezelf op de markt te zetten, dus ik heb nog geen inkomsten (waarschijnlijk heel 2013 niet) maar wel uitgaven.
Moet ik dan toch BTW terug vragen?
Bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag