• 0

Wat te doen met domeinnaam?

Beste forum leden,

 

Zojuist heb ik de domeinnaam zoek*talent.nl (zonder*) geregistreerd, deze is zojuist uit quarantaine gekomen nadat deze vanaf 2008 al bezet was.

Heeft iemand tips, of ideeën wat ik hiermee zou kunnen doen? Heeft de domeinnaam potentie?

 

Bedankt alvast voor jullie reactie(s)

 

Wouter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste forumleden,

 

maandag wil ik de domeinnaam vind*talent.nl (zonder*) registreren.

 

Heeft iemand tips, of ideeën wat ik hiermee zou kunnen doen? Heeft de domeinnaam potentie?

 

Bedankt alvast voor jullie reactie(s),

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste forum leden,

 

Zojuist heb ik de domeinnaam zoek*talent.nl (zonder*) geregistreerd, deze is zojuist uit quarantaine gekomen nadat deze vanaf 2008 al bezet was.

Heeft iemand tips, of ideeën wat ik hiermee zou kunnen doen? Heeft de domeinnaam potentie?

 

Bedankt alvast voor jullie reactie(s)

 

Wouter

Wel een grappige vraag, je koopt iets, maar je niet wat er mee te doen.

 

Waarom heb je de naam gekocht of geregistreerd?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste forum leden,

 

Zojuist heb ik de domeinnaam zoek*talent.nl (zonder*) geregistreerd, deze is zojuist uit quarantaine gekomen nadat deze vanaf 2008 al bezet was.

Heeft iemand tips, of ideeën wat ik hiermee zou kunnen doen? Heeft de domeinnaam potentie?

 

Bedankt alvast voor jullie reactie(s)

 

Wouter

Wel een grappige vraag, je koopt iets, maar je niet wat er mee te doen.

 

Waarom heb je de naam gekocht of geregistreerd?

 

 

Als eerste vond ik hem wel "lekker" klinken, en als tweede denk ik dat ik hier wel wat uit kan halen, voor die paar euro kon ik het niet laten om hem te registreren.

Link naar reactie
  • 0

Als eerste vond ik hem wel "lekker" klinken, en als tweede denk ik dat ik hier wel wat uit kan halen, voor die paar euro kon ik het niet laten om hem te registreren.

 

Je valt er ook geen buil aan, voor een paar euro heb ik ook wel eens een domeinnaam gekocht en weer laten vervallen.

:)

Wat je er zo mee kunt doen, er zullen nog een paar antwoorden komen, of niet.

 

Link naar reactie
  • 0

als tweede denk ik dat ik hier wel wat uit kan halen

 

Dus je hebt wel een idee? Deel hem dan kunnen we beter een oordeel geven of het een kans heeft. Zo is het koffiedik kijken uiteraard.

 

Ik open ook maar een topic dan:) ik heb domeinnaam loonbeslag punt nl waar ik niks mee doe. misschien heb jij dan ideeen voor mij? :)

 

 

Succes!

Danny

Link naar reactie
  • 0

als tweede denk ik dat ik hier wel wat uit kan halen

 

Dus je hebt wel een idee? Deel hem dan kunnen we beter een oordeel geven of het een kans heeft. Zo is het koffiedik kijken uiteraard.

 

Ik open ook maar een topic dan:) ik heb domeinnaam loonbeslag punt nl waar ik niks mee doe. misschien heb jij dan ideeen voor mij? :)

 

 

Succes!

Danny

 

Begrijpelijk je punt. Mijn idee is om er een soort "diensten" website van te maken, mensen kunnen hun talenten aanbieden in diverse uiteenlopende categorieën.

Link naar reactie
  • 0

Tja, wanneer ik talent zou zoeken, ga ik dan vindtalent intypen? Ik denk het niet...

 

Maar goed, misschien heb je wel een nieuw gat in de markt gevonden!

Er zijn vast meer mensen die een domeinnaam registreren zonder te weten wat ze ermee moeten.

Ga mensen helpen met het vinden van een toepassing voor hun potentievolle domeinen.

Zelf heb ik ook nog enkele ongebruikte domeinnamen. Misschien kan je daar iemand met talent voor vinden?

Ik zag net dat fantasieloos.nl ook nog vrij is...

Link naar reactie
  • 0

Iemand heeft laatst een boek over Marktplaats met opmerkelijke advertenties geschreven. Een stel had een advertentie geplaatst dat ze een eigen bedrijf wilde beginnen. Maar ze wisten niet wat, dus vroegen ze maar om ideeen. ;D

 

Je zult eerst een concept moeten bedenken en wat je doelgroep is. Zoektalent is vrij algemeen het, zou dus iets als jobbird kunnen zijn? En dan nog investeren in het bouwen van de site.

Link naar reactie
  • 0

Het zogenaamde domeinjagen blijft altijd spannend. Toch is mijn ervaring dat de 'jager' vaak hogere verwachtingen heeft dan de potentiële koper.

 

Zelf vind ik het wel een aardig domein. Je idee om er een website van te maken, waar mensen met verschillende talenten zich kunnen presenteren vind ik niet zo sterk. Het is te algemeen, waardoor de kans op slagen mij klein lijkt.

 

Bij mij kwam direct het beeld van een 'zoekmachine' naar boven. Uiteraard is dit een erg lastige markt, maar als je het voor elkaar krijgt dat een klein percentage hier gebruik van zal maken, is het zeker het proberen waard. Misschien je hierbij richten op een niche... bijvoorbeeld zoeken naar bepaalde producten.

Link naar reactie
  • 0

datkostje nl domein is ook nog beschikbaar.

 

Dat een domeinnaam lekker of leuk klinkt zou geen reden moeten zijn om het te kopen. Beetje doelloos. Stop dan die paar euro in een collectebus. Je koopt mijn inziens pas een domeinnaam als je weet wat de potentie ervan is, en ga daar dan mee aan de slag. Hetzij zelf iets opzetten, hetzij het te proberen te verkopen aan een partij dat al iets in die richting doet.

 

met vr. gr.

 

Ron

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb Google Trends even van stal gehaald: http://www.google.nl/trends/explore?q=talent#q=talent&cmpt=q

 

In het NL- taalgebied lijkt de naam van weinig nut. Je zou kunnen overwegen de domeinnaam in te zetten als merk plus wat werk voor branding... tja het is maar een suggestie.

http://www.embeddedcomputer.nl Do It Yourself (D.I.Y), Internet of things (Iot) en machine to machine (M2M) electronics.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.