Gesink1977 Geplaatst: 27 oktober 2013 Gesink1977 2 0 Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel jaarrekeningen een gevorderd assistant accountant in een jaar afwerkt. Of tot zijn planning zou kunnen behoren. Mits dit grotendeels (+/- 90%) tot zijn takenpakket behoord. Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 27 oktober 2013 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 27 oktober 2013 Beste Gesink1977, Gezien jouw mailadres, dat ik als moderator kan zien, vermoed ik dat deze vraag een werknemersvraag is. Werknemersvragen vallen buiten de scope van HigherLevel. Dat is dan ook de reden waarom ik dit topic sluit. Modgroet, Dennis Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
Gesink1977
Gesink1977
Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel jaarrekeningen een gevorderd assistant accountant in een jaar afwerkt. Of tot zijn planning zou kunnen behoren.
Mits dit grotendeels (+/- 90%) tot zijn takenpakket behoord.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag