• 0

Enkele vragen over mijn ondernemingsplan voor school.

Hallo,

Ik ben Daan en ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan, maar loop tegen enkele dingen aan.

Dit ondernemingsplan schrijf ik als profielwerkstuk voor M&O.

Het idee is om een lopende kroeg te pachten en de inventaris en de goodwill over te kopen. De inventaris en goodwill kosten gezamenlijk 235.000 euro. Mijn eerste vraag is dan ook is het mogelijk om zo'n grote lening af te sluiten?

De huur van dit pand is 2500 euro, en we bij mijn 2e vraag aankomen, moet deze 2500 euro ook op de openingsbalans?

Dan heb ik nog een vraag, ik heb het hele internet al afgezocht maar kan geen prijzen vinden voor terrasvergunning, exploitatievergunning etc. voor de gemeente Tiel. Kan iemand mij vertellen waar dit te vinden is? Bij de gemeente hebben ze de tijd niet om mij te helpen.

Alvast bedankt!

Mvg. Daan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Welkom Daan.

Over alle zaken die je noemt kun je op internet wel meer vinden. Zoek nog even wat grondiger. Ook op deze website kun je met de zoekfunctie het nodige vinden.

Dit ondernemingsplan schrijf ik als profielwerkstuk voor M&O.

Lees nog even de gebruiksvoorwaarden. HL is een ondernemersforum en die focus wordt streng bewaakt.

Waarschijnlijk staat er zo meteen een slotje op dit topic. Succes met je werkstuk!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar