• 0

Tweedehands of retouren kleding en schoenen gezocht

Ik ben op zoek naar een plaats waar men 2dehands(creme) of retouren kleding en schoenen verkoopt. Ik heb gehoord dat sommige duurdere merken zoals hugo boss en mexx een eigen verkoopplaats hebben waar men 1ste en 2de keus kleding verkoopt.

Indien iemand mij hiermee kan verder helpen dan hoor ik dat graag via pm.

 

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Veel merken verkopen winkeldochters en retouren via het zogenaamde outletkanaal. Je vindt outlet stores in outlet centers zoals Bataviastad en het Roermond Outlet Center waar consumenten inkopen. In de VS zijn er mensen die een handeltje maken van het inkopen bij outlet stores en het verkopen via Ebay. In de VS zijn er ook merken die zulke handelaren bannen uit hun outlet stores.

 

Marktplaats gaat nu direct onderhandelen met merken over de verkoop van hun outlet-aanbod.

 

Als je ooit in Italië bent, zou je The Mall eens kunnen opzoeken!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Kan zijn, maar dit was je vraag...

 

Ik heb gehoord dat sommige duurdere merken zoals hugo boss en mexx een eigen verkoopplaats hebben waar men 1ste en 2de keus kleding verkoopt.

 

Als Hugo Boss en Mexx partijen 2e keus verkopen op groothandelsniveau, dan is dat niet in hun primaire markten. Dat gaat naar Oost-Europa of Afrika. Je kan Soex es bellen...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.