het gaat hier om een grote groep (ca. 100) studenten in de leeftijd van 18-25.
deze gaan uiteraard niet allemaal aan het werk, dit zal wisselend zijn.
persoon 1 zal bijvoorbeeld 1 uur werken
persoon 2 t/m 5 dan weer 10 uur
en persoon 5 t/m 25 zullen 15 uur werken
echter zullen persoon 26 t/m 100 wel beschikbaar zijn, (het gaat grotendeels om spoedwerk) en dus ook verzekerd etc.
Ik heb dus geen idee hoe ik dit moet aanpakken,
ik wil mijn vaste kosten zo laag mogelijk houden, dit heb ik ook verteld aan de studenten. En hun gaan hiermee akkoord omdat het voor hun een bijbaan is.
maar ik wil dus wel als ik gebeld word voor een opdracht uit alle beschikbare kandidaten kunnen kiezen.
heb al gekeken naar freelance,zzp,payroll, nulurencontract en oproepkrachten maar zie zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Limburger23
Limburger23
Hallo, ik heb een vraag over personeel.
het gaat hier om een grote groep (ca. 100) studenten in de leeftijd van 18-25.
deze gaan uiteraard niet allemaal aan het werk, dit zal wisselend zijn.
persoon 1 zal bijvoorbeeld 1 uur werken
persoon 2 t/m 5 dan weer 10 uur
en persoon 5 t/m 25 zullen 15 uur werken
echter zullen persoon 26 t/m 100 wel beschikbaar zijn, (het gaat grotendeels om spoedwerk) en dus ook verzekerd etc.
Ik heb dus geen idee hoe ik dit moet aanpakken,
ik wil mijn vaste kosten zo laag mogelijk houden, dit heb ik ook verteld aan de studenten. En hun gaan hiermee akkoord omdat het voor hun een bijbaan is.
maar ik wil dus wel als ik gebeld word voor een opdracht uit alle beschikbare kandidaten kunnen kiezen.
heb al gekeken naar freelance,zzp,payroll, nulurencontract en oproepkrachten maar zie zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer.
Iemand ervaring/ideeen hoe ik dit kan aanpakken?
Thanks
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag