Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 5 november 2013 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 5 november 2013 Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en). Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Linda Maas Geplaatst: 5 november 2013 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 5 november 2013 Lijkt me leuk, maar volgens mij gaat er iets mis met de linkjes.. Marketing & Communicatie Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 5 november 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 5 november 2013 Het freelunch linkje werkt idd niet. Ik heb een beetje mijn vraagtekens bij dit pitch-gebeuren. In welke categorie producten zou een pitch absoluut noodzakelijk zijn? Link naar reactie
Roel J Geplaatst: 5 november 2013 Roel J Retired Mod 7,6k 1476 Geplaatst: 5 november 2013 het linkje is aangepast en werkt nu wel.. Link naar reactie
Linda Maas Geplaatst: 5 november 2013 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 5 november 2013 Bedankt Roel, ik zal eens gaan kijken. Ik niet P.J., ik denk dat het van toepassing is op bijna alle producten en diensten die je graag aan de 'man' of investeerder wilt brengen. Je eerste indruk moet namelijk goed zijn. Indien dat goed bevalt krijg je heus nog wel ruim de tijd om alles verder en uitgebreider toe te lichten. Marketing & Communicatie Link naar reactie
Henk de Greef Geplaatst: 5 november 2013 Henk de Greef 516 52 Geplaatst: 5 november 2013 Het freelunch linkje werkt idd niet. Ik heb een beetje mijn vraagtekens bij dit pitch-gebeuren. In welke categorie producten zou een pitch absoluut noodzakelijk zijn? In al die gevallen waarin je 30 seconden de tijd krijgt om de aandacht te wekken. Eigenlijk bij iedere kennismaking, of het nu in de lift, restaurant. toilet of een vergadering is, maakt niet uit. Binnen 30 seconden vertellen wie je bent, wat je doet en waarom die ander zonder jou(w produkt) niet verder kan.... Henk de Greef over, hoe kan het ook anders kan, ondernemerschap en innovatie. Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 5 november 2013 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 5 november 2013 leuk, ik wist niet dat dit webinar ook hier geplaats werd. anyway, ik ga ook ;) het format van de elevator pitch - 30 tot 90 seconden - dwingt je om echt tot de kern te komen. en dat dagelijks nodig en is best lastig. de rest leg ik 7/11 wel uit. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
jamesJones Geplaatst: 6 november 2013 jamesJones 131 2 Geplaatst: 6 november 2013 Klinkt interessant, heb altijd oor naar communicatie geheimen :P. Is altijd wel op iets van toepassing. Gx. Media Link naar reactie
Aanbevolen berichten