• 0

Wat vinden jullie van onze nieuwe bedrijfswebsite?

Omschrijving van je concept:

Onze core business is het begeleiden van startende ondernemers, maar in ons 13 jarig bestaan hebben we veel meer andere projecten ontwikkeld. De focus op de oude website miste en onze wens was om meer structuur te krijgen. Ook wilden we een professionelere uitstraling (dit is natuurlijk nu niet te vergelijken omdat jullie de oude website niet kennen) en een kwalitatief visitekaartje afgeven. Zie: www.startwijzer.info.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb alle teksten herschreven, nieuwe teksten gemaakt en we hebben als bedrijf een websitebouwer in de arm genomen die onze ideeën heeft vertaald naar een volledig vernieuwde website. We zijn overgestapt op WordPress zodat we de website zelf helemaal kunnen bewerken en bijhouden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het doel is meer conversie via de website, een efficiëntere werkwijze achter de schermen en een goede basis om internetmarketing verder uit te bouwen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Een nieuwe website is natuurlijk niet echt innovatief, maar we hebben getracht om clean en gestructureerd onze diensten aan te bieden. Voor ons is dit een nieuw concept.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips hoe we meer conversie krijgen, aangeven of we met deze opzet wat structuur hebben aangeboden, feedback of we hiermee een kwalitatief goede website hebben gecreëerd.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat me het eerste opvalt is het gebruik van stock-foto's op jullie site. Behalve dat ze enorm standaard zijn, ziet dat er ook altijd onecht uit. Ik ben voorstander van het gebruik van "echte" foto's waar mogelijk.

 

Het kostte mij wat moeite daarnaast om direct te zien wat jullie precies doen, omdat ik niet gelijk iets zie dat er echt enorm uitspringt.

 

Verder, duidelijk te zien dat er tijd en aandacht aan de site besteed is!

Link naar reactie
  • 0

Beste Robbert,

 

Hartelijk dank voor je reactie! Dat waardeer ik zeer! Het klopt inderdaad dat we stockfoto's hebben gebruikt en ik ben het eens met het feit dat dit altijd is geënsceneerd . We proberen bij de testimonials en nieuwsberichten zo veel mogelijk echte foto's te gebruiken en ik neem je feedback ter harte. Jammer om te horen dat het nog steeds niet in 1 oogopslag duidelijk is wat we precies doen :(, maar wel fijn om te horen vanaf een buitenstaander want zelf zitten we zo in de materie dat het lastig is om er met een helicopterview objectief naar te kijken. Het is ook zo breed wat we aanbieden, lastig om daar focus in aan te brengen. Ik ga er verder mee aan de slag.

 

Merci! :)

 

Groet Laura

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik.

 

De mouse-over teksten in je agenda zijn één grote lap tekst zonder enige indeling. Dat leest dus niet lekker. En sommige teksten zijn zo lang, dat ze niet volledig leesbaar zijn, het gedeelte aan de bovenkant valt buiten het venster.

 

In je disclaimer staat "Het onderstaande is van toepassing op de pagina die u thans bekijkt". Maar op dat moment bekijk ik je disclaimer, dus dat komt wat vreemd over.

 

"Onderwerp" is een overbodig veld in je contactformulier. Uit het bericht blijkt het onderwerp vanzelf.

 

Ik zie onderaan een winkelwagen, maar heb zo snel niets kunnen ontdekken dat ik daarin zou kunnen plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Laura,

 

Johns commentaar onderschrijf ik ook volledig.

Als aanvulling zou ik willen toevoegen:

 

Zet de 6 onderwerpen op de Homepage (eigen bedrijf starten, Mobiliteit en outplacement, Werken in de zorg, etc) in het Top menu. Nu zijn deze onderwerpen alleen vanuit de homepage bereikbaar.

Voor de rest ziet de site er wel clean uit.

 

met vr. gr.

 

Ron

 

Link naar reactie
  • 0

"Onderwerp" is een overbodig veld in je contactformulier. Uit het bericht blijkt het onderwerp vanzelf.

 

John, je had vast wel gezien dat het hier gaat om een wordpress website. Het "onderwerp" veld wordt dan hoogstwaarschijnlijk door wordpress/plugin overgenomen en gebruikt als onderwerp header van de e-mail die verstuurd wordt door het formulier.

 

Dit is dus weldegelijk heel erg handig en alles behalve overbodig, want hierdoor krijgt de e-mail netjes een relevant onderwerp i.p.v. bijvoorbeeld "contact formulier ingevuld op website" o.i.d.

Link naar reactie
  • 0

Dit is dus weldegelijk heel erg handig en alles behalve overbodig, want hierdoor krijgt de e-mail netjes een relevant onderwerp i.p.v. bijvoorbeeld "contact formulier ingevuld op website" o.i.d.

 

Het veld "Onderwerp" is zo te zien niet verplicht. Krijg je dan een mailtje met een blanco onderwerp als ik niets invul? En krijg ik dan een mailtje terug met alleen "Re:" als onderwerp? Dat vind ik dan weer onhandig.

 

Wat mij betreft is er niets mis met het onderwerp "Contactformulier ingevuld op website". Dan wel bij voorkeur met de naam van de website in het onderwerp. Als ik een mailtje terugkrijg met "Re: Contactformulier ingevuld op " triggert dat bij mij meteen zoiets als "O ja, dat had ik aangevraagd".

 

Want wat gaat de gemiddelde gebruiker daar invullen? Onderwerpen als "Contact" of "Informatie" voegen weinig toe. En een mailtje terug met de titel "Re: Informatie" geeft mij in eerste instantie het gevoel van spam en is ook niet echt behulpzaam bij het terugvinden van het mailtje.

Link naar reactie
  • 0

Het veld "Onderwerp" is zo te zien niet verplicht. Krijg je dan een mailtje met een blanco onderwerp als ik niets invul? En krijg ik dan een mailtje terug met alleen "Re:" als onderwerp? Dat vind ik dan weer onhandig.

 

Is met één muisklik door de website beheerder verplicht te maken, dat is een goeie tip van je.

 

Want wat gaat de gemiddelde gebruiker daar invullen? Onderwerpen als "Contact" of "Informatie" voegen weinig toe.

 

Hoe weet je dat zo zeker? De praktijk leert mij iets heel anders...

Link naar reactie
  • 0

Beste John, Ron en 'headquaters',

 

Wow, wat een reacties! Dat had ik echt niet verwacht. Enorm bedankt. Ik ben alle tips aan het verzamelen en ik ga filteren wat wij kunnen gebruiken en waar we wellicht andere keuzes in maken. Het geeft ons nu al veel input en inspiratie en dat is echt top.

 

Thanx!

 

Groet Laura

Link naar reactie
  • 0

Het Wordpress theme dat gebruikt wordt, Avada, heeft heel veel mogelijkheden om pagina's met grote lappen tekst wat beter leesbaar te houden. Ik zie veel lijstjes, en lange teksten, en deze zou je in een wat compacter en prettiger leesbaar geheel kunnen zetten door slim gebruik te maken van de shortcodes die het theme heeft.

 

Ik vind de kolommen in de footer erg ongebalanceerd. Misschien moet je de Facebook integratie wat kleiner wegzetten in een meer compacte widget of ergens anders verwerken in een sidebar.

 

Op de pagina "onze adviseurs' lopen de teksten niet gelijk met de afbeeldingen. ik zou voor de persoon waarvan geen foto beschikbaar is óf onderaan zetten, of een placeholder gebruiken tot deze wel beschikbaar is. Avada heeft zo uit mijn hoofd ook een shortcode voor medewerkers onder de titel "Person".

 

Bij gestarte ondernemers zien we een hele waslijst van bedrijven die jullie hebben geholpen. Zou het niet mooier zijn om deze op een manier in beeld te brengen die wat overzichtelijker is? Bijvoorbeeld als portfolio items (die Avada ondersteunt) of in de ingebakken client slider....

 

Voor de eventplanner: misschien kan je eens kijken naar deze (premium) plugin. integreert goed met Avada, komt wat strakker over en de informatie is ook wat beter te structureren dan met de huidige opzet, die naar mijn indruk alleen lappen tekst weer kan geven.

EventON

 

Ik zie veel sites die een mooi premium theme als Avada gebruiken, maar weinigen die dat theme ook optimaal gebruiken om de site mooi in te vullen. Kijk nog eens goed naar de preview, en probeer die mooie, strakke layouts eens te vertalen naar je eigen site.

 

Avada preview

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.