Na enig zoekwerk op de site van oa belastingdienst en kvk blijf ik onzeker over hoe het beste te handelen.
ik ben een eenmanszaak die ik vanuit huis run. (garage omgebouwd tot werkplaatsje)
nu heb ik prive een aantal opslagboxen voor de verhuur.
mijn bedrijfsaktiviteiten lopen echter nogal uit de hand en ik heb nu al 3 opslagboxen voor de zaak in gebruik (maw ik vang dus ook geen huur hier meer voor)
ik heb nu het plan opgevat om 4 van deze boxen te gaan verbouwen en hier dan mijn werkplaatsje in te gaan maken.
uiteraard met eigen ingang klein kantoortje en toilet.
hiervoor wil ik een x bedrag lenen bij de bank. (op mijn zaak)
wat is voor mij nu de voordeligste manier om dit belasting technisch aan te gaan pakken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
techneut
techneut
Na enig zoekwerk op de site van oa belastingdienst en kvk blijf ik onzeker over hoe het beste te handelen.
ik ben een eenmanszaak die ik vanuit huis run. (garage omgebouwd tot werkplaatsje)
nu heb ik prive een aantal opslagboxen voor de verhuur.
mijn bedrijfsaktiviteiten lopen echter nogal uit de hand en ik heb nu al 3 opslagboxen voor de zaak in gebruik (maw ik vang dus ook geen huur hier meer voor)
ik heb nu het plan opgevat om 4 van deze boxen te gaan verbouwen en hier dan mijn werkplaatsje in te gaan maken.
uiteraard met eigen ingang klein kantoortje en toilet.
hiervoor wil ik een x bedrag lenen bij de bank. (op mijn zaak)
wat is voor mij nu de voordeligste manier om dit belasting technisch aan te gaan pakken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag