Anoniem075 Geplaatst: 11 november 2013 Anoniem075 4 0 Geplaatst: 11 november 2013 Beste higherlevel-gebruikers, Mijn ben, 20 jaar en gemotiveerd om mijn kwaliteiten naar buiten te brengen. Ik ben gedreven, zeker van mijn zaak, een leider en als het moet een teamspeler. Verder ben ik erg doelgericht, heb ik een vlotte babbel en wijk ik niet vaak af van wat ik voor ogen heb. Zijn er specifieke beroepen waar dit op het eisen-lijstje staat of zijn er dingen die jullie mij aanraden om te gaan doen? Mvg, Link naar reactie
0 dannyverhoeven Geplaatst: 11 november 2013 dannyverhoeven 354 8 Geplaatst: 11 november 2013 Start een social media profiel en een blog. Produceer content over je kwaliteiten en passie en breng dat naar buiten ;-) Wanneer je dan een werkgever gaat benaderen zullen je kansen velen malen hoger zijn. Oh, en doe dat onder je eigen naam en niet anoniem. Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 11 november 2013 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 11 november 2013 Beroepen? Je weet op wat voor soort forum je bent aanbeland? :) Link naar reactie
0 Anoniem075 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Anoniem075 4 0 Geplaatst: 11 november 2013 Bedankt Danny, branches zijn alleen een obstakel. Waar te beginnen, en waarmee? Ja dat weet ik Jeroen, vragen is nooit fout he!? Link naar reactie
0 dannyverhoeven Geplaatst: 11 november 2013 dannyverhoeven 354 8 Geplaatst: 11 november 2013 Waar heb je veel verstand van? Lijkt mij de perfecte manier om daar over te gaan publiceren :) Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl Link naar reactie
0 Anoniem075 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Anoniem075 4 0 Geplaatst: 11 november 2013 Verkopen, motiveren en activeren.. Lastige onderwerpen om over te publiceren vind je niet? Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 11 november 2013 Ron van der Kolk 3,4k 14 602 Geplaatst: 11 november 2013 Verkopen, motiveren en activeren.. Lastige onderwerpen om over te publiceren vind je niet? Nee hoor, ik heb er een boekenkast vol mee. Maar je mist een punt hierboven. Je bent op zoek naar een beroep en dit is een ondernemersforum. Wil je ondernemer worden, en zo ja, waarom? Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. Link naar reactie
0 Anoniem075 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Anoniem075 4 0 Geplaatst: 11 november 2013 Beste Ron, Ik wil zeker graag ondernemer worden, het lijkt mij een uitdaging en daarnaast heerlijk om de touwtjes in eigen handen te hebben. Ik bepaal wat wanneer gebeurt en hoe, alleen of met hulp.. welke middelen ik daar bij nodig heb en hoe ik er de meeste winst uit kan halen. Het aansturen van personeel, klanten helpen en natuurlijk het verkopen en overtuigen van de diensten die ik kan leveren. Alles kan groter, uiteindelijk wil iedereen financieel onafhankelijk worden maar er zijn er maar weinig die bereid zijn daarvoor tot het uiterste te gaan. Door jezelf bij je huidige situatie neer te leggen met de gedachte "ik vind het wel best zo" word je een normaal doodgewoon persoon, dat ben ik niet en zal ik ook niet worden. Ik moet nog een hele hoop orienteren en zoeken naar een branche waarin ik me kan vinden want ik vind het uitzoeken van een branche waarin je wilt beginnen het moeilijkst. Dat staat voorop en ben ik hard mee bezig. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te sparen zodat ik als ik zover ben al een leuk startcentje heb. Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 11 november 2013 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 11 november 2013 Wellicht is het een optie om je te wenden tot een loopbaancoach / beroepskeuzebureau / loopbaanadviesbureau. Deze kunnen jou helpen bij het vinden van de antwoorden die jij zoekt. Dat is in ieder geval niet het doel van HigherLevel. Zoals je bij inschrijving hebt kunnen lezen richt HigherLevel zich op actief en innovatief ondernemerschap. Jouw vraag heeft geen enkele link hiermee. Dat is dan ook de reden waarom ik deze draad sluit. Als je wel een vraag hebt die gerelateerd is aan actief danwel innovatief ondernemerschap ben je meer dan welkom om deze vraag op ons forum te stellen! Modgroet, Dennis Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
Anoniem075
Anoniem075
Beste higherlevel-gebruikers,
Mijn ben, 20 jaar en gemotiveerd om mijn kwaliteiten naar buiten te brengen.
Ik ben gedreven, zeker van mijn zaak, een leider en als het moet een teamspeler. Verder
ben ik erg doelgericht, heb ik een vlotte babbel en wijk ik niet vaak af van wat ik voor ogen heb.
Zijn er specifieke beroepen waar dit op het eisen-lijstje staat of zijn er dingen die jullie mij aanraden
om te gaan doen?
Mvg,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag