• 0

Mijn e-mail van mijn bedrijf komt bij mijn klanten in de spam.

Ik zie dat hier al een aantal jaren geleden een vraag over is gesteld, maar ik kom er niet achter waarom het bij mijn e-mailadressen gebeurd. Kan iemand mij helpen?

Wij hebben onze domeinnamen bij bhosted.nl en versturen ook onze mails via de webmail van hen.

 

Ik kan een voorbeeld mail sturen naar diegene.

 

In diverse googleaccounts komt de mail in de spambox en bij hotmail allemaal.

 

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

 

Zerina

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Loop eerst de volgende punten na en stel alles goed in:

 

[*]Een consistent IP-adres te gebruiken voor het verzenden van bulkmail.

[*]Geldige omgekeerde DNS-records bij te houden voor het IP-adres of de IP-adressen van waaruit je e-mail verzendt, die verwijzen naar je domein.

[*]Hetzelfde adres te gebruiken in de 'Van:'-koptekst van alle bulkmail die je verstuurt.

[*]We raden je ook aan een SPF-record te publiceren en deze te ondertekenen met DKIM. We verifiëren DKIM nooit met minder dan 1024-bit sleutels.

 

https://support.google.com/mail/answer/81126

 

Als het dan nog steeds gebeurt dan zou ik je host benaderen hierover, dan zit er mogeiljk een spammer in het netwerk.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is het gelukt met een SPF-record. Dankjewel.

____________________________________________________________________________________________

 

Loop eerst de volgende punten na en stel alles goed in:

 

[*]Een consistent IP-adres te gebruiken voor het verzenden van bulkmail.

[*]Geldige omgekeerde DNS-records bij te houden voor het IP-adres of de IP-adressen van waaruit je e-mail verzendt, die verwijzen naar je domein.

[*]Hetzelfde adres te gebruiken in de 'Van:'-koptekst van alle bulkmail die je verstuurt.

[*]We raden je ook aan een SPF-record te publiceren en deze te ondertekenen met DKIM. We verifiëren DKIM nooit met minder dan 1024-bit sleutels.

 

https://support.google.com/mail/answer/81126

 

Als het dan nog steeds gebeurt dan zou ik je host benaderen hierover, dan zit er mogeiljk een spammer in het netwerk.

Link naar reactie
  • 0
Slechte SMTP/mail server voor uitgaande mail waarschijnlijk.

 

Ik heb mijn eigen mailserver en weet dus daar geen spam van verstuurd wordt, maar van sommige domeinen worden mails door GMail inderdaad geblokkeerd. Omdat de inhoud lijkt op wat eerder door gebruikers als spam gemarkeerd is, zoals de extreem onbehoorlijke tekst "En, komt deze aan?" ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.