Ik denk dat we door grote inkoop zeker goedkoper kunnen verkopen en ook kleinere aantallen kunnen aanbieden zodat mensen niet altijd een volle doos hoeven te kopen
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback op prijzen en gebruiksgemak van de nieuwe webshop.
Ook wil ik in de toekomst het assortiment uitbreiden met brievenbusdoosjes en gripzakjes. Graag tips voor andere aanvullende producten
Robenton heeft 2 webshops www.enveloppenwebshop.nl en www.staalband-bandstaal.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robenton
Robenton
Omschrijving van je concept:
Goedkoper verzendproducten aanbieden in kleinere aantallendoor grotere inkoop
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Prijsvergelijking via internet. Vaak moet je grote aantallen kopen om een goede prijs te krijgen. Anders veel te duur.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil graag feedback en tips voor mijn nieuwe website http://www.enveloppenwebshop.nl
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik denk dat we door grote inkoop zeker goedkoper kunnen verkopen en ook kleinere aantallen kunnen aanbieden zodat mensen niet altijd een volle doos hoeven te kopen
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback op prijzen en gebruiksgemak van de nieuwe webshop.
Ook wil ik in de toekomst het assortiment uitbreiden met brievenbusdoosjes en gripzakjes. Graag tips voor andere aanvullende producten
Robenton heeft 2 webshops www.enveloppenwebshop.nl en www.staalband-bandstaal.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag