• 0

Handige (gratis) linkbuilding tools?

Zijn er gratis tools die ik kan inzetten mbt het automatiseren van de linkbuilding campagne waar ik mee bezig ben?

 

Dus een tool die een overzicht bijhoud van backlinks van andere partijen. Graag wil ik dit optimaliseren zodat ik het niet handmatig hoef uit te zoeken welke partij ook naar mij terug linkt.

 

 

 

[titel aangepast - mod]

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Aan alle laatste updates van Google kan je merken dat Google wilt dat je zo weinig mogelijk gaat focussen op link building. Het zal daarom steeds lastiger worden om links te achterhalen van een ander of jezelf. Google geeft zelf al niet alle informatie vrij qua links die verwijzen naar je website.

 

Als je echt een goede tool wilt gebruiken, dan kan ik je die van Moz aanraden.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Aan alle laatste updates van Google kan je merken dat Google wilt dat je zo weinig mogelijk gaat focussen op link building. Het zal daarom steeds lastiger worden om links te achterhalen van een ander of jezelf. Google geeft zelf al niet alle informatie vrij qua links die verwijzen naar je website.

 

Als je echt een goede tool wilt gebruiken, dan kan ik je die van Moz aanraden.

 

MajesticSEO is wat vollediger dan Moz :).

 

Links achterhalen zal altijd makkelijk blijven, al zou je alleen al je eigen crawler maken. Maar Google wilt linkbuilding idd heel graag ontmoedigen, vooral omdat links fundamenteel zijn in de SERPs :).

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad is Google webmastertool niet de geschikte tool hiervoor. Aangezien deze aangeeft slechts 9 incoming links te ontvangen.

Terwijl ik bij backlinkwatch.com 31 incoming links ontvang.

 

Echter weet ik in de praktijk zo een aantal websites op te noemen waar mijn link ook op vermeld staat.

 

MajesticSEO en Moz zijn betaalde tools, ik zit nu niet in een fase dat ik geld ga betalen voor een dergelijke tool.

 

Dus ik ben op zoek naar een gratis tool, die op andere websites bekijkt of daar een (back)link vermeld staat richting mijn website.

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zelf met tevredenheid gebruik gemaakt van raventools.

Je kunt het gebruiken als een relatie-management tool om contactenlijsten op te bouwen.

Vervolgens kun je deze contact toevoegen aan een link builder die vervolgens outreach doet.

Wanneer er succesvol een link geplaatst is kun je deze toevoegen aan een dagelijkse, wekelijkse, of maandelijkse controle.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.