• 0

Wanbetaling vermelden op website

Dag allemaal,

 

Een klant van me verzuimd al een hele tijd de betaling van de door mij gebouwde website. Hij is al ruim 3 maanden te laat met betalen.

 

Inmiddels al meerdere malen telefonisch contact gehad en 3 aanmaningen gestuurd.

De gebouwde website heb ik al op niet bereikbaar gezet, maar nog steeds geef effect.

 

Mag ik juridisch gezien op de website vermelden dat wegens wanbetaling de website uit de lucht is gehaald?

 

Ik hoor het graag!

 

Groet, roy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet of dat het mag, maar ik zou het niet doen als ik jou was. Het lijkt me verstandiger om de eer aan je zelf te houden en het gewoon uitbesteden aan een incassobureau. Het komt niet professioneel over op anderen als jij je problemen met je klanten openbaar maakt vía de website van je klant. (kan nieuwe klanten afschikken)

Link naar reactie
  • 0

In de USA zie je dat soort praktijken wel eens maar ik sluit me aan bij de voorgangers: don't! Het bewijst eerder dat jij wraak tot een normaal onderdeel van zaken doet rekent dan dat je klant een wanbetaler is. Bovendien zal de extra schade voor hem wel meevallen. Zijn site is immers al onbereikbaar. Dan voegt een melding "offline wegens wanbetaling" weinig meer toe

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Regelmatig kom ik bij websites deze tekst tegen "Deze site is om administratieve redenen niet bereikbaar".

 

Iets eleganter dan wanbetaling noemen maar ik denk dat veel mensen wel een bepaalde conclusie zullen trekken als ze de mededeling tegen komen.....

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.