Ik lig al een tijdje in de clinch met mijn huisbaas.
Dingen verdwenen, afspraken werden niet nagekomen etc etc.
Het liep zo uit de hand dat ik besloot snel te verhuizen.
Nu wil de huisbaas niet meewerken met de verrekening.
Hij claimt een bedrag van 1476,84 (incl BTW)
Ik krijg echter nog geld van hem namelijk maand borg en dingen die hij heeft overgenomen.
Ook is er nog geen verrekening geweest met de electriciteit.
Tot slot wil ik dat hij meedraagt in de extra kosten van de verhuizing. Hij had zonder mijn toestemming een stapelaar van ns uitgeleend. Hij kon de lener niet meer bereiken, waardoor ik een dag, een vrachtwagen niet optimaal kon gebruiken, ik kon namelijk geen pallets stapelen. Een week later zou hij de stapelaar terug bezorgen, weer een vrachtwagen gehuurd, maar de stapelaar kwam pas om 22.00 uur. Iedereen was toen al naar huis. Ik heb voorgesteld de kosten te delen. Maar hij weigert dit.
Hij wil pas praten over de openstaande bedragen als ik dde huur betaal.
Hij weigert verder te reageren op mijn e-mails.
Nu dus een incassobureau. die 325 euro (excl BTW) in rekening brengt.
Volgens mij is dit bedrag sowieso te hoog en bovendien was ik van mening dat we nog in onderhandeling waren.
Ik heb gebeld met het incassobureau, maar die zeggen dat ik maar een email moet sturen en dat de vordering soweiso blijft staan.
Wat denken jullie dat slim is om te doen? Als ik betaal weet ik zeker dat ik naar de rest kan fluiten. Mijn rechtsbijstand verzekering heeft pas ergen in de loop van volgende week tijd om er naar te kijken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik lig al een tijdje in de clinch met mijn huisbaas.
Dingen verdwenen, afspraken werden niet nagekomen etc etc.
Het liep zo uit de hand dat ik besloot snel te verhuizen.
Nu wil de huisbaas niet meewerken met de verrekening.
Hij claimt een bedrag van 1476,84 (incl BTW)
Ik krijg echter nog geld van hem namelijk maand borg en dingen die hij heeft overgenomen.
Ook is er nog geen verrekening geweest met de electriciteit.
Tot slot wil ik dat hij meedraagt in de extra kosten van de verhuizing. Hij had zonder mijn toestemming een stapelaar van ns uitgeleend. Hij kon de lener niet meer bereiken, waardoor ik een dag, een vrachtwagen niet optimaal kon gebruiken, ik kon namelijk geen pallets stapelen. Een week later zou hij de stapelaar terug bezorgen, weer een vrachtwagen gehuurd, maar de stapelaar kwam pas om 22.00 uur. Iedereen was toen al naar huis. Ik heb voorgesteld de kosten te delen. Maar hij weigert dit.
Hij wil pas praten over de openstaande bedragen als ik dde huur betaal.
Hij weigert verder te reageren op mijn e-mails.
Nu dus een incassobureau. die 325 euro (excl BTW) in rekening brengt.
Volgens mij is dit bedrag sowieso te hoog en bovendien was ik van mening dat we nog in onderhandeling waren.
Ik heb gebeld met het incassobureau, maar die zeggen dat ik maar een email moet sturen en dat de vordering soweiso blijft staan.
Wat denken jullie dat slim is om te doen? Als ik betaal weet ik zeker dat ik naar de rest kan fluiten. Mijn rechtsbijstand verzekering heeft pas ergen in de loop van volgende week tijd om er naar te kijken.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag