Zojuist ben ik mij aan het oriënteren op het collectieve inkoop van telefoon/energie/brandstof voor mijn bedrijf. Zo zijn er websites zoals:
mkbcollectieven .nl/
mkbveiling .nl
123inkoop .nl
etc. etc. etc.
Maar in hoeverre is dit verstandig?
Nu heb ik uiteraard een aantal websites bekeken en deze zien er (natuurlijk) uitstekend uit en beloven honderden euro's voordeel.... maar... aangezien ik nogal sceptisch ben aangelegd wil ik graag aan jullie als ondernemers vragen naar jullie ervaringen m.b.t. collectieve inkoop van een telefoon/energie/verzekeringen/brandstof etc. etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Schermman
Schermman
Beste ondernemers,
Zojuist ben ik mij aan het oriënteren op het collectieve inkoop van telefoon/energie/brandstof voor mijn bedrijf. Zo zijn er websites zoals:
mkbcollectieven .nl/
mkbveiling .nl
123inkoop .nl
etc. etc. etc.
Maar in hoeverre is dit verstandig?
Nu heb ik uiteraard een aantal websites bekeken en deze zien er (natuurlijk) uitstekend uit en beloven honderden euro's voordeel.... maar... aangezien ik nogal sceptisch ben aangelegd wil ik graag aan jullie als ondernemers vragen naar jullie ervaringen m.b.t. collectieve inkoop van een telefoon/energie/verzekeringen/brandstof etc. etc.
Met vriendelijke groet,
Ronald Boer
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag