• 0

Wat vinden jullie van printdrukker.nl

Omschrijving van je concept:

Een full service internet- reclame bureau. Wij leveren een totaal pakket van drukwerk (te bestellen via de webshop) en internetdiensten en reclame diensten. Zoals website ontwikkeling, zoekmachine optimalisatie, auto's bestickeren, raamdecoraties.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De volledige website ontwikkeld momenteel nog druk bezig met het schrijven van uitgebreide teksten voor de diensten pagina's.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Iets ontwikkelen of iets kunnen leveren waar internetgebruikers/bedrijven hun voordeel mee kunnen uithalen is voor mij een passie/droom!

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij leveren een totaal pakket aan van reclame en internet diensten, de meeste bedrijven houden dit tot nu toe gescheiden. De webshop maakt het uniek.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- Gebruiksvriendelijkheid

- Design

- Tips & tricks

- En nog veel meer kritiek (daar hou ik van en word ik hard van!)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

Je winkelwagen constructie vind ik niet echt handig. Eerst moet ik op de winkelwagen klikken en dan nog op de button "Afrekenen" die door de positie en de gekozen kleuren minder opvalt dan "Leeg winkelwagen".

 

Bij je A4 flyers staat "Van € 40,96". Moet dat "Vanaf" zijn? En waarom staan de aantallen in de dropdown-velden niet op volgorde?

 

Leuk dat de domeinnaam en de webhosting één jaar gratis zijn, maar wat kosten die na dat jaar?

 

Is dat stoepbord echt gratis?

 

Als ik mijn iDeal betaling annuleer bedank jij mij en zeg je dat je "begonnen bent". Daar zou ik nog even mee wachten ... ;)

 

In mijn winkelwagen staan dan nog steeds de door mij bestelde producten, maar als ik naar mijn winkelwagen ga om daar verder mee te gaan, is die opeens leeg.

 

Als ik drukker zou zijn, zou ik in mijn portfolio alleen dingen laten zien die leesbaar zijn. Bij die poster van de oliebollenkraam heb ik heel erg het idee dat de kleuren verkeerd gekozen zijn en dat vind ik geen reclame voor jou.

 

Ook taalgebruik vind ik bij een drukker belangrijk. Gebruik consistent "u" of "je" en loop je teksten nog even na op tik- en taalfouten ("Als je een website of webshop bij ons besteld bestelt ..."). Haal ook de laatste restjes Engels weg. En is voor de gemiddelde bezoeker uit jouw doelgroep bijvoorbeeld duidelijk wat een vlag "inclusief confectie" is?

 

Goed dat je hier eerlijk over bent, maar als ik lees dat je mijn gegevens gebruikt "om u later te contacteren voor marketingdoeleinden" krijg ik toch mijn twijfels. Zeker als ik lees dat je twee bureaus opdracht hebt gegeven om jouw cookies te gebruiken voor hun marketingdoeleinden. Waarom niet alleen als ik hier (bijvoorbeeld in het bestelproces) expliciet toestemming voor geef?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.