• 0

Spam door KPN?

Beste mede ondernemers,

Geregeld ontvang ik gerichte spam van voornamelijk telecom aanbieders.

Na het nodige zoekwerk blijkt dat mijn gegevens door kpn verkocht zijn/ worden.

Nota bene aan hun eigen concurrenten.

Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven en nooit iets ondertekend toen ik nog klant was.

Ik weet dat ik weinig met terugwerkende kracht zal bereiken, maar zou graag de schade beperken.

Een email naar de klantenservice van kpn levert niets op er wordt verwezen naar de voorwaarden en een formulier op internet wat volledig ingevuld moet worden met oa gegevens die ze nog niet hebben.

Daarnaast heeft dit formulier een verwerkingstijd van enkele weken.

https://kpn-customer.custhelp.com/app/nawt_blokkade

Wat nu?

Zijn er ondernemers die hier met succes iets aan gedaan hebben?

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

De opmerking "toen ik nog klant was" duidt op een wijze beslissing. Geen KPN klant meer dus.

De mail van KPN kun je dan toch gewoon als ongewenst markeren? (wegfilteren dus) Het zelfde kun je doen met de "spam mail" van andere aanbieders. Niet te veel tijd aan besteden.

Waar je als klant bij KPN veel meer op moet letten zijn die ogenschijnlijke "reclame" aanbiedingen. Hiermee heb je voor je het weet nog minder kwaliteit tegen hogere kosten te pakken als je dat gewoon naast je neer legd.

groet

Paul

Link naar reactie
  • 0

Hoi Paul,

Dank voor je reactie.

Ik ben inderdaad geen klant meer.

De spam komt niet van KPN maar van bedrijven aan wie KPN zonder mijn toestemming gegevens verkocht heeft.

Een enkel mailtje wegklikken is ook geen probleem, maar ik wil dit aanpakken voor het uit de hand loopt ik mijn gegevens in honderden databases staan. Daar kan ik mijn spam filter niet op inrichten.

Groet

Link naar reactie
  • 0

De spam komt niet van KPN maar van bedrijven aan wie KPN zonder mijn toestemming gegevens verkocht heeft.

Weet je zeker dat je niet onbedoeld toestemming hebt gegeven voor 'het delen van data met derden', want dat is vaak een klein invulhokje. Opt-in of opt-out.

Ik ga dit topic vastplakken aan het hoofdtopic over zakelijke spam.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar