• 0

Voor mijn bedrijf met drie werknemers ben ik op zoek naar een medewerker voor ons magazijn. Tot op heden heb ik alleen mensen aangenomen die ik kende met uitzondering van een enkele uitzendkracht voor de vakantiedagen. Nu ben ik echter op zoek naar een medewerker voor ons magazijn en helaas ben ik hier in de omgeving niet bekend, ik kan nu dus niet terugvallen op mijn netwerk. Ik ben dus een beetje aan het zoeken hoe ik het beste nieuw personeel kan werven.

We hebben geen winkelfunctie dus een briefje op de deur heeft geen zin. Omdat we ons niet specifiek op lokale afnemers richten (uitsluitend vakhandel) is social media ook niet erg kansrijk, hoewel we hier natuurlijk wel een poging zullen wagen. Uitzendbureau lijkt me vrij duur (werving), maar ik laat me graag corrigeren.

Blijft (in mijn opinie) over:

1. Werk.nl

2. Online vacaturebank (tips?)

3. Advertentie in de krant (???)

4. Suggesties?

Het gaat in eerste instantie om een parttime functie voor 20 uur.

Werkzaamheden zijn:

Orders picken, inpakken en verzendklaar maken

Inkomende orders uitpakken en verwerken

Inboeken van reparaties

Mijn vervolgvraag is wat zo iemand mag verdienen, kun je volstaan met het minimum salaris (geen CAO van toepassing) of gaat dan het verhaal van de Peanuts & Monkeys weer gelden? Ons magazijn vergt wel wat inzicht, we zijn niet dermate geautomatiseerd dat je er niet bij na hoeft te denken zeg maar.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43654-hoe-magazijnmedewerker-werven/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0
  • 0

Lokale en semi-lokale kranten worden vaak goed gescand op dergelijke vacatures in mijn ervaring.

Klinkt logisch, bedankt!

Als je aangeeft in welke omgeving je zit, kan iedereen hier je wel iemand aanbevelen denk ik.

Regio Cuijk - Boxmeer - Venray

Je hebt wel al 3 medewerkers? Misschien dat zij ook weer iemand kennen?

Twee werknemers zijn buitendienstmedewerkers en komen niet uit deze regio. De derde is binnendienst maar moet tevens elke dag 45 minuten sturen dus erg regionaal is dat ook niet. Uiteraard heb ik hen wel geraadpleegd, zonder succes.

Nat. Vac.bank?

Zij beweren bijna een half miljoen CV's te hebben in hun database.

Ga ik bekijken, thnx.

Om te beginnen de organisatie die erachter zit. ;D

Ik had een inlogcode maar die is om onduidelijke redenen verlopen. Ik heb inmiddels een nieuwe inlog aangevraagd, maar dat mag dan weer niet onder dezelfde naam want die is immers bezet (doch verlopen). ???

Nu wachten op de activatiecode dan ga ik dat zeker raadplegen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar