nordll Geplaatst: 19 november 2013 nordll 1 0 Geplaatst: 19 november 2013 Mijn Stamrecht B.V. heeft een zakelijk verlies op beleggingen. Naast de niet gestorte 18k is er nog een klein banksaldo. Opheffing kan na het verlonen van de 18k. Wat zijn de maandelijkse journaalposten van de uitkeringen? Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 19 november 2013 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Beste Nordll, Higherlevel is een ondernemersforum. Stamrechtvragen behoren niet tot die focus, met uitzondering van vragen die betrekking hebben over het starten van een bedrijf vanuit een Stamrecht BV. Dit topic gaat daarom op slot Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
nordll
nordll
Mijn Stamrecht B.V. heeft een zakelijk verlies op beleggingen. Naast de niet gestorte 18k is er nog een klein banksaldo.
Opheffing kan na het verlonen van de 18k. Wat zijn de maandelijkse journaalposten van de uitkeringen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag