MBH Geplaatst: 20 november 2013 MBH 28 0 Geplaatst: 20 november 2013 Beste mensen, Ik ben op zoek naar een online boekhoudprogramma voor mijn webwinkel. Echter is er zoveel keuze dat ik de bomen door het bos niet meer zien. Nou vraag ik me af; Welk boekhoudprogramma gebruik jij en heb je een webwinkel? en ben je tevreden over dit boekhoudprogramma? Link naar reactie
0 Hermes Ratgers Geplaatst: 20 november 2013 Hermes Ratgers 1,4k 96 Geplaatst: 20 november 2013 De eerste vraag die je dient te stellen is wat verwacht je van het boekhoudpakket. Daarnaast is het erg van belang om te weten hoe je bedrijf werkt. Welke uitkomsten wil je zien? Moet het per artikel in de boekhouding terechtkomen? Heb je verschillende BTW tarieven? Lever je uit na ontvangst van betaling? Als je deze vragen voor jezelf beantwoord, dan valt er vanzelf een aantal pakketten af of blijkt wellicht dat een koppeling niet wenselijk/noodzakelijk is. Met vriendelijke groet, Hermes Ratgers Link naar reactie
0 AdnanSalkic Geplaatst: 14 februari 2014 AdnanSalkic 16 0 Geplaatst: 14 februari 2014 heb je eens naar MoneyBird gekeken? Website laten maken? Wij maken website's voor maar €399! http://www.websitestart.eu info@websitestart.eu Link naar reactie
0 LeegR1 Geplaatst: 14 februari 2014 LeegR1 486 21 Geplaatst: 14 februari 2014 Je zou je ook kunnen afvragen of het per sé online moet. De webwikel kan jouw facturen gewoon naar een bestand exporteren, die je binnen een minuut importeert in een offlne boekhoudpakket. Online is vaak duurder en je maakt je op een bepaalde manier afhankelijk van de online softwareleverancier. Van wie is straks bijvoorbeeld de data. Kan je makkelijk overstappen op een ander pakket etc etc. Succes met de keuze Leeg Link naar reactie
0 AdnanSalkic Geplaatst: 14 februari 2014 AdnanSalkic 16 0 Geplaatst: 14 februari 2014 Je zou je ook kunnen afvragen of het per sé online moet. De webwikel kan jouw facturen gewoon naar een bestand exporteren, die je binnen een minuut importeert in een offlne boekhoudpakket. Online is vaak duurder en je maakt je op een bepaalde manier afhankelijk van de online softwareleverancier. Van wie is straks bijvoorbeeld de data. Kan je makkelijk overstappen op een ander pakket etc etc. Succes met de keuze en kunt u dan ook nog een paar offline boekhoudprogramma's op noemen? Website laten maken? Wij maken website's voor maar €399! http://www.websitestart.eu info@websitestart.eu Link naar reactie
0 DeKruidenier Geplaatst: 14 februari 2014 DeKruidenier 30 0 Geplaatst: 14 februari 2014 Misschien heb je hier iets aan. http://boekhoudsoftware-vergelijken.nl/ Link naar reactie
0 RT.... Geplaatst: 14 februari 2014 RT.... 1,7k 138 Geplaatst: 14 februari 2014 en kunt u dan ook nog een paar offline boekhoudprogramma's op noemen? Excel, Speedbalance, Xcount, GnuCash, Mamut One Office.... wil je er nog een paar honderd bij? That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid Link naar reactie
0 LeegR1 Geplaatst: 15 februari 2014 LeegR1 486 21 Geplaatst: 15 februari 2014 Hierna een link naar een beoordelingssite: Beoordeling boekhoudsoftware Ik hoop dat deze wat houvast voor je biedt Leeg Link naar reactie
0 Erik Schoor Geplaatst: 16 februari 2014 Erik Schoor 6 0 Geplaatst: 16 februari 2014 Hallo, Graag wil ik even aanhaken bij dit onderwerp. Ik zoek ook een simpel boekhoudprogramma. Ik hoef hierin geen facturen te maken want deze maak ik in een ander programma. Eisen: Online Mogelijkheid tot makkelijk importeren van transacties (verkoop en inkoopfacturen) Mogelijkheid tot exporteren in Excel Duidelijk interface met de inkoopboek, verkoopboek, bankboek, memoboek, saldibalans, W&V en B/S. Nice to have: Winstgevendheid per project. Hopelijk weten jullie een goed betaalbaar pakket. mvg, Erik Schoor Link naar reactie
0 Hermes Ratgers Geplaatst: 17 februari 2014 Hermes Ratgers 1,4k 96 Geplaatst: 17 februari 2014 Beste Erik, Vanuit mijn recente werkervaring met de pakketten (met e-boekhouden pas sinds kort): Online: Ja: Kleisteen en E-boekhouden, Semi-online: Afas (terminal-service) Import verkoop: Ja: Afas, bij Kleisteen kan dit gerealiseerd worden bij E-boekhouden wellicht ook Import inkoop: Ja: Afas, bij Kleisteen en E-boekhouden nee (voor zover ik weet) Export excel: Ja: Afas en Kleisteen, bij e-boekhouden niet gezien maar via auditfiles is alles in excel om te zetten Duidelijke interface: Niet ter beoordeling van mij, het went snel. Winstgevendheid per project: Ja: Afas en Kleisteen (vanaf Kleisteen Business), bij e-boekhouden kun je alleen uren schrijven op projecten. Dit zijn de antwoorden geschreven vanuit de pakketten waar ik ervaring mee heb, ik hoop dat je er wat mee kan. Met vriendelijke groet, Hermes Ratgers Link naar reactie
0 Erik van Ficsus.nl Geplaatst: 17 februari 2014 Erik van Ficsus.nl 63 4 Geplaatst: 17 februari 2014 Als je je boekhouding opzet speelt budget natuurlijk een grote rol. Daarnaast kun je ook kijken naar tijdswinst die je kan boeken bij bepaalde programma's. Je zult toch een stukje tijd moeten investeren om een programma of excel sheet te leren gebruiken en in het geval van eigen software of sheets zul je misschien ook moeten updaten. Mede daarom hebben heel veel boekhoudpakketten de mogelijkheid om een trial te downloaden of een proefabonnement van 2-4 weken aan te maken. Je zou een short list kunnen maken met programma's in verschillende budgetten gebaseerd op functionele eisen. Vervolgens ga je in elk pakket één klant aanmaken, één factuur versturen, één bonnetje invullen,één bankafschrift inladen en koppelen, rapportage uitdraaien, vraag aan de helpdesk stellen, etc. Het is wat werk maar dan krijg je wel een beeld van de gebruiksvriendelijkheid, rapportages, mogelijkheid tot exporteren, etc. Als je in het begin een programma kiest dat voldoet aan je eisen, dat fijn werkt, dat tijd bespaart en waarmee je een hele tijd vooruit kan bespaar je jezelf uiteindelijk tijd en daarmee ook geld. Ficsus.nl - Online boekhouden makkelijk én leuk! Vanaf 8,75 per maand. Link naar reactie
0 radeoxx Geplaatst: 19 februari 2014 radeoxx 168 9 Geplaatst: 19 februari 2014 Ik werk zelf al drie jaar met volle tevredenheid met Acumulus. Werkt ontzettend eenvoudig en de support is fantastisch. Twee heren die altijd bereid zijn je even te helpen, zelfs 's avonds of in het weekend. En dat alles voor minder dan tien euro per maand! Automatisering en systeembeheer Eindhoven Link naar reactie
MBH
MBH
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een online boekhoudprogramma voor mijn webwinkel.
Echter is er zoveel keuze dat ik de bomen door het bos niet meer zien.
Nou vraag ik me af; Welk boekhoudprogramma gebruik jij en heb je een webwinkel? en ben je tevreden over dit boekhoudprogramma?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag