Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wouterh
wouterh
Beste Forum leden,
Inmiddels heb ik mijn 2e webshop opgezet, op dit moment run ik alles vanuit huis, echter begint de opslag nu behoorlijk groot te worden. Ik kben aan het kijken naar een kantoor ruimte, maar ik vraag mij af wat er allemaal bij komt kijken?
Op dit moment heb ik een kantoor ruimte op het oog, de bedoeling is dat ik hier in de avonduren / weekend ga zitten om bestellingen in te pakken, en te versturen, deze kantoorruimte wordt dus tegelijk een kleine opslagplaats.
Het is niet zo dat alle post en pakketjes hier naar toe gestuurd worden, deze wil ik gewoon naar mijn eigen huis laten blijven sturen.
Welke dingen moet ik niet over het hoofd gaan zien? Heeft er iemand tips? Moet ik nog wat melden bij de belastingdienst, KvK en dergelijke?
Hartelijk bedankt alvast voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Wouter
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag