jordystevens Geplaatst: 24 november 2013 jordystevens 1 0 Geplaatst: 24 november 2013 hallo, ondernemers. ik zal me even voorstellen: ik ben een jongen van 15 jaar oud, ik doe nu 3 havo. later zou ik het liefst een succesvolle zakenman worden van een luchtvaartmaatschappij. dit zijn mijn plannen: 1) havo diploma halen 2) hbo bedrijfseconomie studeren 3) eigen bedrijf beginnen( weet nog niet precies wat). 4) als dat allemaal lukt een eigen luchtvaartmaatschappij beginnen. ik heb nog een paar vragen aan jullie: 1) welke studie kun je het best volgen om een luchtvaartmaatschappij te beginnen? 2) welk beroep raden jullie mij aan om te doen, voordat ik een luchtvaartmaatschappij kan begin. alvast bedankt voor de reacties. gegroet, jordy [tite verduidelijkt - mod] Link naar reactie
0 espen Geplaatst: 24 november 2013 espen 562 35 Geplaatst: 24 november 2013 Waarom een luchtvaartmaatschappij? Denk je daar nog geld mee te kunnen verdienen? De concurrentie is moordend. logo & grafisch design Link naar reactie
0 RiVe Geplaatst: 24 november 2013 RiVe 2k 173 Geplaatst: 24 november 2013 hallo, ondernemers. ik zal me even voorstellen: ik ben een jongen van 15 jaar oud, ik doe nu 3 havo. later zou ik het liefst een succesvolle zakenman worden van een luchtvaartmaatschappij. dit zijn mijn plannen: 1) havo diploma halen 2) hbo bedrijfseconomie studeren 3) eigen bedrijf beginnen( weet nog niet precies wat). 4) als dat allemaal lukt een eigen luchtvaartmaatschappij beginnen. ik heb nog een paar vragen aan jullie: 1) welke studie kun je het best volgen om een luchtvaartmaatschappij te beginnen? 2) welk beroep raden jullie mij aan om te doen, voordat ik een luchtvaartmaatschappij kan begin. alvast bedankt voor de reacties. gegroet, jordy Leuk idee Jordy, gezien je leeftijd zal je nog 30x je plannen voor je latere toekomst bijstellen. Is allemaal niet erg, je plannen voor korte termijn zijn wel goed. Als je aan het einde van de studie hbo bedrijfseconomie zit, heb je inmiddels meer inzicht in wat er komt kijken bij het opstarten en voort laten bestaan van een bedrijf. Als voorbeeld vind je hier de start van easyjet. Er zullen vast meer voorbeelden zijn, en om nu exact aan te geven wat voor beroep je vooraf moet doen om een luchtvaartmaatschappij te starten is moeilijk. Met je studie hbo bedrijfseconomie ga je al de goeie kant op, nog wat onmisbare persoonlijke eigenschappen erbij, dan kun je best een succesvol zakenman worden. :) Link naar reactie
0 fvddungen Geplaatst: 24 november 2013 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 24 november 2013 Uh.. ben ik de enige die twijfelt of deze post serieus is? Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 24 november 2013 Ron van der Kolk 3,4k 14 602 Geplaatst: 24 november 2013 Dag Jordy, Misschien kun je alvast beginnen om te sparen voor een vliegtuig zoals op je foto. Weet je wat zoiets kost in aanschaf en explotatie? Voor een luchtvaartmaatschappij met dergelijke lijnvliegtuigen moet je toch aan een paar honderd miljoen denken. Dan maakt het eigenlijk niet meer uit welke opleiding je hebt. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. Link naar reactie
0 espen Geplaatst: 24 november 2013 espen 562 35 Geplaatst: 24 november 2013 Je hoeft natuurlijk niet direct een vloot boeings te kopen. Je kan gewoon beginnen met eentje te huren. Dan moet je afspraken maken waar je kan opstijgen en landen. En tot slot moet je je tickets verkopen. Maar het belangrijkste is wat je met je maatschappij wilt. Waarom zouden mensen met jou willen vliegen? Goedkoop? Service? logo & grafisch design Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 24 november 2013 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2287 Geplaatst: 24 november 2013 Beste Jordie Succes met je plannen en dromen. Zorg dat je stappen 1 tm 3 haalt en kijk dan eens verder. Voor nu is het weinig zinvol en serieus om hier op in te gaan. Topic gaat op slot. groet Joost HL admin DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
jordystevens
jordystevens
hallo, ondernemers.
ik zal me even voorstellen:
ik ben een jongen van 15 jaar oud, ik doe nu 3 havo. later zou ik het liefst een succesvolle zakenman worden van een luchtvaartmaatschappij.
dit zijn mijn plannen:
1) havo diploma halen
2) hbo bedrijfseconomie studeren
3) eigen bedrijf beginnen( weet nog niet precies wat).
4) als dat allemaal lukt een eigen luchtvaartmaatschappij beginnen.
ik heb nog een paar vragen aan jullie:
1) welke studie kun je het best volgen om een luchtvaartmaatschappij te beginnen?
2) welk beroep raden jullie mij aan om te doen, voordat ik een luchtvaartmaatschappij kan begin.
alvast bedankt voor de reacties.
gegroet,
jordy
[tite verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag