Dit weekend is van mijn bedrijfsterrein de aanhanger van een huurder gestolen.
Dat werd mogelijk doordat men een deel van de omheining heeft verwoest en de aanhanger over het toen platliggende hek heeft weggereden.
Begrijp ik het goed dat 1x aangifte van diefstal bij de poliie toereikend is ?
en dat dan huurder aangifte bij z'n verzekering moet doen inzake de aanhanger
en dat ik als verhuurder bij mijn verzekering aangifte moet doen van vernieling hekwerk
(wat waarschijnlijk weer zal resulteren in het berichtje dat eea wel voor vergoeding in aanmerking komt maar dat dan een -deel- van m'n noclaim komt te vervallen voor de komende jaren en dat het op eigen kosten vervangen dan goedkoper zal blijken)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
HL-vrinden,
Dit weekend is van mijn bedrijfsterrein de aanhanger van een huurder gestolen.
Dat werd mogelijk doordat men een deel van de omheining heeft verwoest en de aanhanger over het toen platliggende hek heeft weggereden.
Begrijp ik het goed dat 1x aangifte van diefstal bij de poliie toereikend is ?
en dat dan huurder aangifte bij z'n verzekering moet doen inzake de aanhanger
en dat ik als verhuurder bij mijn verzekering aangifte moet doen van vernieling hekwerk
(wat waarschijnlijk weer zal resulteren in het berichtje dat eea wel voor vergoeding in aanmerking komt maar dat dan een -deel- van m'n noclaim komt te vervallen voor de komende jaren en dat het op eigen kosten vervangen dan goedkoper zal blijken)
Schiet u maar ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag