We zijn als bedrijf sinds een week of twee nu een Ecabo gecertificeerd leerbedrijf. Nu vraag ik me af waar moet je precies op letten bij het aannemen van stagiaires? Zijn er nog bepaalde regels aangebonden. Zoals pauze-tijden, salarissen. Ik begreep van andere ondernemers dat het Ecabo hier normaal veel informatie over hoort te geven, maar heb hier weinig van meegekregen.
Mijn specifieke vragen:
- Stagiaires hoef je niet te vergoeden maar wat zou een leuk bedrag zijn en wat voor max?
- Hoe ga je met stagiaires om, ze zijn er natuurlijk om te leren?
- Wat kun je stagiaires wel en niet laten doen?
- Stel de stagiaires zijn bevallen, MAG je ze dan een baan aanbieden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Printdrukker
Printdrukker
Hallo,
We zijn als bedrijf sinds een week of twee nu een Ecabo gecertificeerd leerbedrijf. Nu vraag ik me af waar moet je precies op letten bij het aannemen van stagiaires? Zijn er nog bepaalde regels aangebonden. Zoals pauze-tijden, salarissen. Ik begreep van andere ondernemers dat het Ecabo hier normaal veel informatie over hoort te geven, maar heb hier weinig van meegekregen.
Mijn specifieke vragen:
- Stagiaires hoef je niet te vergoeden maar wat zou een leuk bedrag zijn en wat voor max?
- Hoe ga je met stagiaires om, ze zijn er natuurlijk om te leren?
- Wat kun je stagiaires wel en niet laten doen?
- Stel de stagiaires zijn bevallen, MAG je ze dan een baan aanbieden?
Groetjes,
On wetende ondernemer
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag