• 0

Ervaring met ZZP-Kortingspas?

Ik kreeg een reclame mailtje over de ZZP-Kortingspas. Ik zou graag weten of er mensen hier zijn die ervaring hebben met deze pas en of hij werkelijk wat oplevert of dat het eerder iets is waar ziektekostenverzekeringen, energiebedrijven e.d. ZZP-ers mee lokken en het bedrijf achter de pas fijn aan verdient.

Ik hoor graag ervaringen e.d.

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

• 0

Onlangs moest ik wel lachen. Ik bestelde een NS business-pas en ik krijg 50% korting voor het eerste jaar. Ook zonder ZZP-kortingspas kwam ik dus in aanmerking voor deze actie....Ik koop alleen een pas als ik er het nut van inzie. De ZZP-pas heb ik dan ook niet aangeschaft.

Voor meer grip op je financien

doe een fiscale check

Voor een oplossing van jouw belastingprobleem

vraag advies

Link naar reactie
  • 1

Ik denk dus ook dat die pas onzin is, maar mocht het wel serieus voordelen opleveren dan is dat natuurlijk nooit weg. Ik ga uiteraard niet voor niks 10 euro per maand betalen.

Even naar hun Zorgaanbieder gekeken (Zilveren kruis)

Als lid van ZZP kortingspas krijg je 7,5% korting op de basisverzekering en 10% korting op de aanvullende verzekeringen

Als niet-lid van ZZP kortingspas (of andere collectieve aanbieders) heeft Zilveren Kruis een eigen ondernemerscollectief. (Een collectief dus voor iedereen die niet elders collectief kan. ;) Heerlijke kolder dit. )

Korting van dit collectief : 5% op de basisverzekering en 10% korting op de aanvullende verzekeringen

Meerwaarde ZZP kortingspas op collectieve zorgverzekering: 7,5-5 = 2,5% korting op alleen de basisverzekering

Maandpremie van de uitgebreide dekking (Beter af polis) met laagste eigen risico: € 99,95.

Maximale extra korting ZZP Kortingpas per volwassene is dus € 2,50 per maand.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag,

Goed om te zien dat onze ZZP-Kortingspas besproken wordt op dit forum.

Van deze gelegenheid maken wij graag gebruik de onduidelijkheden helder te maken en waar nodig te corrigeren.

ZZP-Kortingspas biedt de ondernemer de mogelijk om voor €9,95 euro per jaar bij verschillende aangesloten bedrijven een stukje voordeel te krijgen.

Zo maakt Dhr. N. Bakker een mooie opsomming van een stukje voordeel welke de ondernemer krijgt bij o.a. het Zilveren Kruis. Min €9,95 per jaar voor de ZZP-Kortingspas heeft de ondernemer toch €20,00 per jaar voordeel. Kiest de ondernemer voor een aanvullende verzekering kan het voordeel oplopen tot €9,87 per maand (€118,44 per jaar). Daarbij komt dat ieder gezinslid mee mag profiteren van dit collectief!

[Mod edit: advertorial en link verwijderd, kan in profiel info en signature]

Link naar reactie
  • 0

Beste ZZP-kortingspas,

Welkom op Higherlevel!

Goed dat er inhoudelijk gereageerd wordt. Werkt zeer verhelderd. Een kortingspas voor € 9,95 per jaar is inderdaad een stuk aantrekkelijker dan een van € 10,- per maand

De advertorial heb ik als mod verwijderd. Je kunt NAW gegevens een een toelichting in je profiel plaatsen. Een link naar de site kan je in de signature opnemen

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Link naar reactie
  • 0

Tientje per jaar dus, had ik even niet goed opgelet. Ik kan me zo voorstellen dat het dan wel voordelen kan opleveren.

Of het toegestaan is een nieuwsbrief te sturen naar iemand die zich nooit heeft aangemeld daarvoor blijft inderdaad de vraag. E-mailadressen worden wsl. via de KvK verkregen. Daar ligt dat soort info voor het oprapen toch?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar