• 0

Ervaring gezocht in Auto ID industrie

Hallo allemaal,

 

Sinds kort ben ik een bedrijf begonnen in de Auto ID industrie. In Nederland is deze markt in een zeer ver gevorderd stadium. Er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die ruime ervaring hebben in deze markt. Ik ben op zoek naar iemand die mijn bedrijf kan helpen verder te groeien en te proffesionaliseren in de Auto ID markt.

 

Ik zie grote groeimogelijkheden in de Auto ID markt. Momenteel focussen we ons met name in de wederverkoop van Auto ID hardware, denk aan barcode printers, barcode lezers en POS systemen. We willen echter ook veel meer service gaan leveren.

 

Als er iemand is die mij verder kan helpen, dan zou ik dat erg waarderen. Wellicht zijn er mogelijkheden voor samenwerking.

 

Ongetwijfeld hebben jullie nog vragen, die zou ik dan graag willen beantwoorden.

 

Groeten,

 

Imad

.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Milad,

 

Interessant om te lezen wat je plannen zijn. Zou je mij kunnen bellen om dit eens door te nemen. Ik heb hier verschillende ideeën over en ben werkzaam op de Auto-ID afdeling van www.duranmatic.nl. Duranmatic is een grote totaal leverancier op het gebied van Auto-ID en industrial Automation.

 

Mijn nummer is +31 (0)78 653 18 73.

 

Groeten Martijn Versluis.

 

m.versluis@duranmatic.nl

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.